وزیر صنعت، معدن تجارت به استان لرستان سفر می نماید

به گزارش تور هند ارزان، رئیس صنعت، معدن تجارت لرستان گفت: محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن تجارت فردا به استان لرستان سفر می نماید.

وزیر صنعت، معدن تجارت به استان لرستان سفر می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر با کشتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمد رضا صفی خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد اظهارداشت: محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن تجارت فردا چهارم اردیبهشت ماه به استان لرستان سفر می نماید.

وی اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن تجارت در سفر یک روزه خود به استان لرستان از صنعت فورآلیاژ ایران، هما رشتن الیگودرز منطقه ویژه مالی ازنا، مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا بازدید می نماید.

رئیس صنعت، معدن تجارت لرستان بازدید از طرح توسعه شرکت گداز قطعه ازنا را یکی دیگر از برنامه های سفر وزیر به استان برشمرد و مطرح کرد: با حضور وزیر عملیات اجرایی فاز سه شرکت دارویی بایر افلاک (داروهای انسانی) شروع و چند داروی دامی جدید با حضور وی رونمایی می گردد.

وی اعلام کرد: بازدید از عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت زاگرس پوش بروجرد و بازدید از کارخانه نساجی این شهرستان از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن تجارت به استان لرستان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 816

به "وزیر صنعت، معدن تجارت به استان لرستان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صنعت، معدن تجارت به استان لرستان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید