واکنش تهیه کننده منهای نفت به حواشی اخیر

به گزارش تور هند ارزان، احسان شادمانی تهیه کننده به دانشجو گفت: مصاحبه ای که در روز گذشته دربرنامه منهای نفت پخش شد بیش از یک سال و نیم گذشته ضبط شده و در زمان ضبط مصاحبه حواشی برای مصاحبه شونده مطرح نبوده است.

واکنش تهیه کننده منهای نفت به حواشی اخیر

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران, یکی از بخش های برنامه تلویزیونی منهای نفت شبکه سه در روز گذشته با حواشی در فضای مجازی همراه بود.

پخش آیتم مصاحبه با کارآفرین این برنامه با فردی به نام مرتضوی که در حوزه صنایع دستی و صادرات فعالیت میکند با واکنش هایی روبرو شد.

بر اساس اخبار فضای مجازی شرکت نامبرده دارای مجوز نبوده و در حوزه مارکتینگ فعالیت های خاصی را داشته است.

احسان شادمانی تهیه کننده این برنامه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از زمان فراوری تا پخش یک مجموعه، مدت زمانی طول می کشد که گاهی به دلیل فشردگی برنامه ها در شبکه سه پخش برنامه ها در نوبت قرار می گیرد. .

وی اضافه کرد : مصاحبه ای که در روز گذشته دربرنامه منهای نفت پخش شد بیش از یک سال و نیم گذشته ضبط شده و در زمان ضبط مصاحبه حواشی برای مصاحبه شونده مطرح نبوده است و طبعا در صورت هرگونه اطلاع از حواشی و فرایند قضایی طی شده در رابطه با فرد مورد نظر از پخش برنامه جلوگیری بعمل می آمد.

تهیه کننده منهای نفت گفت: هدف ما ترویج فراوری و نشان دادن فراوریکنندگان زحمت کش در کشور است و یکی از آفات فراوری در کشور فساد است و هدف ما تامین منافع کشور است و طبعا مورد اتفاق افتاده ناشی از شرایطی بود که عنوان شد.

شایان ذکر است فصل دوم مستند تلویزیونی منهای نفت از بیست تیرماه هر روز از ساعت 17:30 به روی آنتن شبکه سه می رود و در هر قسمت به معرفی یکی از صنایع غیر نفتی می پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1213

به "واکنش تهیه کننده منهای نفت به حواشی اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تهیه کننده منهای نفت به حواشی اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید