راهنمای مراکز خرید اسپانیا

به گزارش تور هند ارزان، وقتی در هنگام خرید به طیف گسترده ای از کالاها و خدمات دسترسی دارید احساس قدرت بیشتری به شما دست خواهد داد. مهم نیست برای خرید سوغاتی به مراکز خرید اسپانیا سر می زنید و یا برای پیدا کردن برند مورد علاقه خود به خرید رفته اید، شک نکنید هیچکس از مراکز خرید معروف اسپانیا دست خالی بیرون نخواهد آمد. اسپانیا در میان کشورهای اروپایی به علت ویژگی های تاریخی و فرهنگی خاص خود بسیار شناخته شده است. این ویژگی های منحصر به فرد چه در مراکز خرید مادرید و چه شهرهای دیگر به چشم می خورد. در ادامه مطلب با این ویژگی ها آشنا می شویم.

راهنمای مراکز خرید اسپانیا

آنچه در این مطلب می خوانید

  • مراکز خرید اسپانیا
    • بازار مرکزی والنسیا
    • مرکز خرید پرینسیپه پیو مادرید
    • مرکز خرید ای بی سی سرانو
    • مرکز خرید ال کورت مادرید
    • مرکز خرید زانادو مادرید
    • مرکز خرید دیاگونال مر بارسلونا
    • مرکز خرید لاس آرناس بارسلونا
  • سوالات متداول

مراکز خرید اسپانیا

یک یا چند نکته از موارد زیر را در هر یک از مرکز خرید خوب در اسپانیا پیدا خواهید کرد. (رزرو تور اسپانیا)

  • جنبه تاریخی و مراکز خرید اسپانیا که عمر بعضی به بیش از 200 سال نیز می رسد.
  • شعب برند های بزرگ و فروشگاه های مد متمرکز در مراکز خرید اسپانیا
  • غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های خاص
  • صنایع دستی و ابنیه تاریخی بعضی از مراکز خرید اسپانیا

بازار مرکزی والنسیا

بازار مرکزی والنسیا یکی از زیباترین مراکز خرید اسپانیا و اروپا است. این بازار که در قلب والنسیای اسپانیا واقع شده است، اوایل قرن بیستم و با تلفیق معماری سنتی و مدرن ساخته شده. سقف گنبدی بزرگی این مرکز خرید به نور طبیعی اجازه ورود می دهد و یادآور بازارهای سنتی خاورمیانه است. این بازار بیش از 8000 متر مربع وسعت دارد و بالغ بر 400 فروشگاه در آن مشغول فروش اجناس خود هستند. عمده این فروشگاه های کلاهای مانند سبزیجات، گوشت، ماهی و میوه را به فروش می رسانند. رستوران های متعدد و زیبا در گوشه کنار این بازار غذاهایی سنتی اسپانیایی مانند پائولا، هورچاتا و فارتون سرو می نمایند. از این رو این بازار به مرکز غذایی والنسیا نیز معروف است.

این بازار که از مراکز خرید مقرون به صرفه اسپانیا به شمار می رود در نزدیکی میدان اصلی شهر -آیونتامینتو- قرار گرفته است و به همین سبب دسترسی به آن بسیار آسان است. شما می توانید با استفاده از مترو، اتوبوس و تراموا خود را به این بازار برسانید.

مرکز خرید پرینسیپه پیو مادرید

در منطقه چمبری از مادرید بازاری مدرن و با معماری نوآورانه و خاص وجود دارد که مرکز خرید پرینسیپه پیو نام دارد. این پاساژ در سال 2019 افتتاح شده است و یکی از بزرگترین مراکز فروش فراوریات محلی در مادرید است. مرکز خرید پرینسیپه که دارای طراحی شیک و مدرن است، با نور طبیعی فراوان و فضاهای باز برای دوستداران گشت و گزار و خرید روزمره بی نظیر است. ضمناً مانند بسیاری از مراکز خرید در اسپانیا شما می توانید غذاها و نوشیدنی های مختلف را مزه کنید و از موسیقی زنده لذت ببرید. این بازار بیش از 4000 متر مربع زیربنا داشته و 50 شغل مختلف در آن مشغول به کار هستند. یکی از ویژگی های اصلی این مرکز خرید تعهد آن به پایداری فراوری و فروش منابع محلی است.

بسیاری از محصولاتی که در این بازار به فروش می رسند از فراورینمایندگان کوچک در مادرید تهیه می شوند. وجود این مرکز خرید نقش بسیار کلیدی در حفظ و حمایت از کشاورزی محلی و کاهش اثرات مخرب زیست محیطی فراوری گسترده مواد غذایی و انتقال آنها بازی می نماید.

به خاطر داشته باشید اگر به آشپزی اسپانیای علاقه دارید به غیر از فروش مواد مختلف مورد احتیاج برای این سبک از آشپزی، کلاس های آشپزی نیز در این مرکز خرید برگذار می گردد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید ایستگاه پرینسیپه پیو است که در خط 6 و 10 متروی مادرید به آن دسترسی دارد. ساعت کاری فروشگاه های این مرکز از ساعت 9 صبح تا 9 شب است و از دوشنبه تا شنبه هر هفته باز است. البته ممکن است بعضی روزهای تعطیل سال و یا در خلال رخداد های مختلف در اسپانیا ساعات کاری این مجتمع تغییر کند.

بیشتر بخوانید…

مرکز خرید ای بی سی سرانو

ای بی سی سرانو یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید اسپانیا است که ابتدا تنها یک سینما بود اما در سال 1999 بازسازی شد و امروزه یکی از پربازدیدترین منطقه ها توریستی مادرید است. بازار مواد غذایی این بازار که در طبقه زیرزمین آن واقع شده است مواد غذایی محلی و بین المللی مختلفی را به صورت روزانه برای فروش ارائه داده است.

اگر به پرسه زدن در بازارها و گیج شدن با بوها و رنگ های مختلف علاقه دارید یکی از برترین مکان ها برای این کار در مادرید این قسمت از بازار ای بی سی سرانو است. فروشگاه هایی مانند پنیر فروشی، نانوایی، قصابی و سبزی فروشی.

اما این تمام ویژگی های این مرکز خرید نیست. شعب متعدد برند های لوکس مد و لوازم جانبی این مکان را به یکی از مجلل ترین مراکز خرید اسپانیا بدل نموده است. می توانید شعبه برندهایی همانند آرمانی، گوچی، چنل و ورساچه را در کنار یکدیگر پیدا کنید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به ای بی سی سرانو ایستگاه روبن داریو است که در خط 5 سیستم متروی مادرید واقع شده است. اگر از ایستگاه روبن داریو، فقط 5 دقیقه پیاده روی کنید به این مرکز خرید خواهید رسید.از طرف دیگر خطوط اتوبوس متعددی در ایستگاه این بازار توقف می نمایند و تقریبا از هر نقطه از شهر می توانید به سادگی خود را به این مرکز سنتی لاکچری شهر مادرید برسانید.

ای بی سی سرانو از ساعت 10 صبح الی 9 شب مشغول به کار است و به جز روزهای یکشنبه و تعطیلات عمومی حاضر به ارائه خدمات است.

مرکز خرید ال کورت مادرید

ال کورت مادرید یا ال کورت اینگلز مادرید یکی از حلقه های فروشگاه های زنجیره ای بزرگ اسپانیا با همین نام است که با بیش از 80 فروشگاه معتبر در سراسر اسپانیا و پرتغال یکی از معروف ترین مراکز خرید اسپانیا است. مواد غذایی، محصولات زیبایی، کالاهای الکترونیک و خانگی و بسیاری دیگر از کالاها را می توانید در فروشگاه های این مرکز خرید پیدا کنید. این خصیصه باعث می گردد تا این مرکز خرید برای تمامی افراد با همه سلیقه های مناسب باشد.

ال کورت همواره با شاخص کیفیت شناخته شده است. خدماتی که برندهای لوکس و شناخته شده این مرکز خرید در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تقریبا در تمام اسپانیا بی نظیر است. انتخاب برند هایی که در این مرکز خرید شعبه دارند با دقت صورت گرفته است و تمامی کارکنان برای ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص کالاها و خدمات آموزش دیده اند.

به عنوان مثال برای خرید یک کت و شلوار لوکس می توانید دیزاینر لباس شخصی خودتان را داشته باشید. بعلاوه سالن های زیبایی، آژانس های مسافرتی و مراکز پزشکی را نیز به خدمات این مرکز خرید اضافه کنید.

دسترسی به مراکز خرید ال کورت بسیار ساده است. خطوط مترو متعددی در نزدیکی آنها قرار گرفته است و بعلاوه خطوط اتوبوس و تراموا نیز ایستگاه های زیادی برای دسترسی به این مراکز خرید در اختیار دارند.

تمامی شعب ال کورت به غیر از روزهای تعطیل و مناسبت ها که ساعت کاری این مرکز کاهش پیدا می نماید، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب مشغول به کار است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا

مرکز خرید زانادو مادرید

قطب سرگرمیی، تجاری مادرید که در نزدیکی مادرید قرار گرفته زانادو نام دارد. این مرکز خرید با بیش از 150 هزار متر مربع زیربنا شامل طیف گسترده ای از فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها و سرگرمی های فردی و جمعی است. بارزترین سرگرمی موجود در که آن را در میان تمام مراکز خرید اسپانیا به موردی خاص بدل نموده است پیست اسکی سرپوشیده است که یکی از بزرگترین پیست های سرپوشیده اروپا به شمار می رود. رشته های مختلف اسکی مانند اسنوبرد و تجهیزات آنها در اختیار همگان است و بعلاوه کلاس های اسکی نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

به غیر از اسکی سینما، سالن بولینگ، پیست کارتینگ سرپوشیده و سرگرمیات دیگری نیز در این مجموعه گنجانده شده. همه این موارد در کنار فودکورت بزرگ و فروشگاه های مد و کانسپت استورهای مختلف باعث می گردد تا هر کسی که به اسپانیا سفر می نماید در گشت و گذارهای خود در شهر مادرید حتما در این مرکز چند ساعتی وقت می گذراند. اما بیشتر خانواده ها و جوانان از امکانات مختلف این بازار استقبال می نمایند.

مادرید زانادو با ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است، ایستگاه متروی اختصاصی این مرکز تجاری و خطوط متعدد و مستقیم اتوبوس به مقصد این بازار جابه جایی بین این مرکز و مادرید را بسیار ساده نموده است.

اگر در مادرید حضور ندارید می توانید با قطار به ایستگاه Móstoles-El Soto بروید که تنها 4 کیلومتر با این مرکز تجاری فاصله دارد.

مادرید زانادو هر روز از ساعت 10 صبح شروع به کار نموده و ساعت 10 شب دست از کار می کشد. با این حال توصیه می گردد برای اطمینان از ساعت کاری دقیق قسمت های مختلف این مجموعه مانند دیگر مراکز خرید اسپانیا به صورت آنلاین یا تلفنی با آنها در تماس باشید.

مرکز خرید دیاگونال مر بارسلونا

در منطقه سنت مارتین از شهر بارسلونا یکی از زیباترین مراکز خرید بارسلونا اسپانیا به چشم می خورد. منظره بی نظیر تراس بزرگ این مرکز خرید با غذاخوری های و کافه های متعدد مشام شما را با بوهای تازه سرشار خواهد نمود. فضای باز این مجموعه با منظره دریای مدیترانه از یک سو و زیبایی های بارسلونا از سوی دیگر احاطه شده است و برای کسانی که می خواهند ساعات های طولانی با دوستان و یا همراهان خود در مکانی وقت گذرانی نمایند یک بهشت تمام عیار است.

از سوپرمارکت های معروف تا برند های لوازم خانگی بین المللی و برندهای معروفی همانند زارا، اچ اند ام و پریمارک در این مجتمع شعبه دارند. بعلاوه معماری مدرن و فضاهای بزرگ و پر نور داخلی این مجموعه احساس راحتی و آسایش فراوانی به بازدیدنمایندگان خود می دهد و اوقاتی به یادماندنی را برای آنها رقم خواهند زد.

مانند بسیاری از مراکز خرید اسپانیا خطوط مترو و اتوبوس زیادی در نزدیکی این بازار نیز توقف می نمایند و شاید بتوان گفت به دلیل شلوغی محله رفت و آمد به این مجتمع با وسایل نقلیه عمومی راحت و سریع تر است.

نزدیکترین ایستگاه مترو El Maresme/Fòrum است که درست در کنار مرکز قرار گرفته است. برای رسیدن به آنجا می توانید از خط زرد یا L4 بهره ببرید. بعلاوه خط T4 تراموا نیز در این ایستگاه توقف می نماید. علاوه بر این دو مورد بیش از 6 خط اتوبوس روزانه در ایستگاه اختصاصی این مرکز خرید توفق می نمایند.

این مجتمع سرگرمیی تجاری روزانه 12 ساعت باز است و ساعت کار خود را از 10 صبح شروع می نماید.

مرکز خرید لاس آرناس بارسلونا

میدان سابق گاوبازی در شمال شرقی شهر بارسلونای اسپانیا در سال 1900 میلادی ساخته شد و تا سال 2011 نیز به همین فعالیت مشغول بود. پس از مخالفت های مردمی مختلف در راستای ممنوعیت گاوبازی این میدان به یک مرکز سرگرمیی و تجاری تبدیل شد که امروزه با نام لاس آرناس شناخته می گردد.

معماری خیره نماینده این بنا با عناصر مدرنی که در طراحی آن به کار رفته است معروفیت این بازار را دوچندان نموده است. گنبد بزرگی که در بالای این مجموعه قرار گرفته است یکی از دیدنی ترین منظره ها شهر بارسلوناست که از آنجا می توان قسمت بزرگی از شهر را زیر پای خود احساس کرد. می توانید یک قهوه از کافه های بی نظیر این مجتمع تهیه کنید و در تراس بزرگ آن ساعت ها به تماشای شهر بنشینید و یا از غذاهای بین المللی و سنتی اسپانیا در فوت کورت این مجموعه لذت کافی ببرید.

این مرکز با انتخاب 100 برند برتر در زمینه هایی مانند لباس، کتاب و لوازم منزل می کوشد تا به پربیننده ترین مراکز خرید اسپانیا تبدیل گردد. برندهایی مانند منگو، زارا و گوچی در این بازار در کنار دیگر برندهای مطرح جهان مشغول به کار هستند.

این مرکز خرید تاریخی و نمادین از ساعت 10 صبح شروع به کار نموده و ساعت 10 شب به کار خود سرانجام می دهد.

ساده ترین راه برای رسیدن به لاس آرناس استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. چندین گزینه در این مورد در دسترس شما قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو Plaça Espanya است که چند قدم با مرکز تجاری فاصله دارد و برای رسیدن به آنجا می توانید از خط قرمز (L1) یا خط سبز (L3) بهره ببرید. بعلاوه بیش از 8 خط اتوبوس در ایستگاه این مرکز تجاری توقف می نمایند.

سوالات متداول

مراکز خرید اسپانیا دارای چه ویژگی هایی هستند؟

مراکز خرید اسپانیا با تلفیق سنت و مدرنیته طیف گسترده ای از کالاهای مختلف را در اختیار بازدیدنمایندگان خود قرار می دهند. بعلاوه بسیاری از این مراکز خرید اسپانیا معماری بسیار زیبایی دارند که ملاقات از آنها خالی از لطف نیست.

برترین مراکز خرید اسپانیا کدام است؟

اسپانیا مراکز تجاری، سرگرمیی متعددی دارد اما شناخته شده ترین مراکز خرید اسپانیا عبارتند از: مرکز خرید پرینسیپه پیو مادرید، مرکز خرید ای بی سی سرانو و مرکز خرید لاس آرناس بارسلونا. که هر یک دارای ویژگی های خاص خود هستند.

دسترسی به مراکز خرید اسپانیا با وسایل نقلیه عمومی امکان پذیر است؟

ساخت مراکز خرید اسپانیا در بناهای تاریخی و یا در نزدیکی آنها باعث می گردد تا دسترسی به آنها به وسیله وسایل نقلیه عمومی بسیار ساده صورت پذیرد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور اسپانیامنبع: ستاره ونک
انتشار: 13 فروردین 1402 بروزرسانی: 13 فروردین 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2312

به "راهنمای مراکز خرید اسپانیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای مراکز خرید اسپانیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای مراکز خرید اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید