افزایش روز افزون آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا

به گزارش تور هند ارزان، همزمان با افزایش شمار مبتلایان کرونا در آمریکا تا بیش از دو میلیون نفر، کارشناسان هشدار داده اند آمار قربانیان در این کشور احتمالا تا سپتامبر حدودا دو برابر خواهد شد.

افزایش روز افزون آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش تارنمای شبکه سی ان ان، تا به امروز بیش از دو میلیون و 66 هزار نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که 115 هزار و 137 نفر فوتی داشته است.

افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا نشان می دهد که اقدامات برای مهار شیوع این ویروس در این کشور تا چه میزان پیچیده شده است. این در حالی است که پیش از این گزارش شده بود در بعضی کانون های شیوع از جمله نیویورک و نیوجرسی شمار بهبودیافتگان افزایش یافته است.

براساس اطلاعات جدید معین شد که از حدود 10 روز پیش تا به امروز، شمار بستری شدگان کرونایی در چندین ایالت آمریکا فرایند صعودی داشته است.

دکتر آشیش جها مدیر موسسه بهداشت دنیای در دانشگاه هاروارد در این زمینه گفت: 100 هزار نفر دیگر در آمریکا تا ماه سپتامبر (اوایل شهریور) به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

وی اضافه نمود: انتظار می رود روزانه بین 800 تا یک هزار نفر در آمریکا به دلیل کرونا جان خود را از دست بدهند.

مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری ها در آمریکا نیز پیش بینی نموده بین 118 هزار تا 143 هزار نفر تا 27 ژوئن (7 تیر) در آمریکا قربانی بیماری کووید-19 خواهند شد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیشتر از سوی احزاب مختلف سیاسی آمریکا به دلیل سوءمدیریت بحران کرونا مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

کارشناسان بر این باورند که اتفاقات چند ماه آینده درباره ویروس کرونا احتمالا بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا (آبان) و شانس دونالد ترامپ برای پیروزی دوباره تاثیرگذار خواهد بود.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1149

به "افزایش روز افزون آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش روز افزون آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید