تور ارزان چین: اعلام آمادگی وزات خارجه چین برای یاری رسانی به قزاقستان

به گزارش تور هند ارزان، وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در بیانیه ای نسبت به ارائه یاری به قزاقستان اعلام آمادگی کرد.

تور ارزان چین: اعلام آمادگی وزات خارجه چین برای یاری رسانی به قزاقستان

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در بیانیه ای نسبت به ارائه یاری به قزاقستان اعلام آمادگی کرد.

در این بیانیه ضمن اشاره به روابط استراتژیک دائمی میان چین و قزاقستان، اعلام شده است که چین همکاری خود با قزاقستان را حفظ نموده و در حد توان یاری هایی را بنا بر درخواست قزاقستان، به این کشور ارائه خواهد داد.

وزارت خارجه چین بعلاوه اظهار داشت که کشورش رویکردی سازنده نسبت به اقدامات مقامات قزاقستان در راستای بازگرداندن آرامش و توسعه مالی و بهبود شرایط زندگی مردم این کشور، اتخاذ می نماید.

شایان ذکر است که این وزارتخانه به سوال های موجود درباره نوع همکاری هایی که چین آماده ارائه آن به قزاقستان است و اینکه آیا چین آماده است تا در صورت لزوم نیرو های حافظ صلح را به قزاقستان بفرستد یا خیر، پاسخی نداد.

پیشتر نیز وانگ ئی وزیر خارجه چین با اشاره به اینکه بعضی نیرو های بیگانه خواستار بی ثباتی آسیای میانه هستند، از تمایل برای افزایش همکاری ها با قزاقستان در حوزه امنیت و اجرای قانون اطلاع داد تا به این کشور برای مقابله با نفوذ نیرو های بیگانه یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2047

به "تور ارزان چین: اعلام آمادگی وزات خارجه چین برای یاری رسانی به قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: اعلام آمادگی وزات خارجه چین برای یاری رسانی به قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید