8 هزار و 100 نفر صاحب شغل می گردد

به گزارش تور هند ارزان، تا سرانجام سال جاری، با اجرای 46 طرح جهش فراوری در استان چهارمحال و بختیاری برای 8 هزار و 100 نفر فرصت شغلی ایجاد می گردد.

8 هزار و 100 نفر صاحب شغل می گردد

به گزارش خبرنگار از ، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست نشست مشترک بین دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان از انعقاد تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرای 46 طرح جهش فراوری در استان تا خاتمه سال جاری اطلاع داد.

او گفت: سه درصد تسهیلات مورد احتیاج برای اجرای این طرح ها از منابع دولتی تأمین می شود و یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاران است.

عباسی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها تا یک هفته فرصت دارند فهرست نهایی طرح ها را برای پرداخت تسهیلات تعیین نمایند و واحد های آسیب دیده از کرونا هم می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: برای اجرای این طرح ها دو هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار مورد احتیاج است که باید یکهزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شود.

  • پیش بینی 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های جهش فراوری

او اضافه کرد: این طرح ها در حوزه های صنعت، کشاورزی، توزیع نیروی برق و شرکت شهرک های صنعتی است، همچنین هشت واحد صنعتی راکد احیا و 20 واحد صنعتی غیرفعال دوباره راه اندازی می شود.

شهریارپور ادامه داد: با اجرای این 46 طرح در چهارمحال و بختیاری برای هشت هزار و 100 نفر فرصت شغلی ایجاد یا اشتغال آن ها تثبیت می شود.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1227

به "8 هزار و 100 نفر صاحب شغل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هزار و 100 نفر صاحب شغل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید