خاتمه دوری 2 ساله تماشاگران از والیبال

به گزارش تور هند ارزان، طبق اعلام باشگاه شهداب یزد ملاقات این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با حضور تماشاگران برگزار می گردد.

خاتمه دوری 2 ساله تماشاگران از والیبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان یک شنبه(19 دی) با برگزاری هفت ملاقات پیگیری می گردد.

در این هفته تیم شهداب یزد میزبان لبنیات هراز آمل است. نماینده یزد در حالی میزبان شاگردان بهروز عطایی است که با 22 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفته است و آمل هم با 28 امتیاز چهارم است.

طبق اعلام باشگاه شهداب یزد قرار است این ملاقات با حضور تماشاگران مرد برگزار گردد و بعد از دو سال دوری به علت شیوع ویروس کرونا پای طرفداران این رشته به استادیوم ها باز گردد.

در اطلاعیه این باشگاه آمده است که با همکاری و هماهنگی باشگاه شهداب و ستاد مبارزه با کرونا استان یزد، مجوز حضور 30 درصدی تماشاگران مرد در بازی روز یک شنبه و هم چنین تمام بازی های خانگی به جامانده این تیم تا انتها فصل که در استادیوم اختصاصی شهداب برگزار می گردد، صادر شد.

ارائه کارت واکسیناسیون (دو دز واکسن)، به همراه داشتن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همکاری با مسوولان استادیوم در این مورد از شروط حضور تماشاگران در استادیوم است.

فدراسیون والیبال به تازگی اعلام نموده بود تیم ها می توانند با هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا استان های خود نسبت به اخذ مجوز حضور تماشاگران در استادیوم ها اقدام نمایند و در صورت تایید ستاد کرونا استان حضور تماشاگران از 18 دی ماه بلامانع است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2110

به "خاتمه دوری 2 ساله تماشاگران از والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه دوری 2 ساله تماشاگران از والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید