مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد

به گزارش تور هند ارزان، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) مهلت تخلیه خوابگاه های این دانشگاه را برای اسکان تابستان و تعمیر و تجهیز اظهار داشت.

مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه ای شرایط و زمان اسکان تابستانی و مهلت تخلیه خوابگاه های این دانشگاه را اعلام نمود.

بر اساس این گزارش، اسکان دانشجویان در خوابگاه ها برای ایام تابستان از 26 تیرماه شروع می گردد و دانشجویانی که زمان اسکان آن ها به انتها رسیده از ورود آن ها به خوابگاه ممانعت خواهد شد.

گفتنی است، مجوز حضور دانشجویان ساکن در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 صرفا تا تاریخ 26 تیرماه معتبر می با شد پس از آن ضروری ا ست دانشجویان متقاضس بر اساس شرایط پذیرش فرایند ثبت نام و درخواست خوابگاه را مجددا طی کرده ویا درصورت نداشتن شرایط اسکان نسبت به تخلیه اتاق و خروج از خوابگاه اقدام کنند. در صورت عدم انجام فرایند پذیرش به وسیله سامانه گل ستان و سامانه سماد ویا نداشتن شرایط سکونت کارت تردد دانشجویان در تاریخ 26 تیرماه غیر فعال می گردد.

شایان ذکر است تمامی شرایط تعریف شده و مراحل اسکان در خوابگاه ویژه شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا بوده است و امکان هرگونه تغییر در این شرایط وجود دارد و دانشگاه تابع کلیه قوانین و مقررات ستاد ملی کرونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1838

به "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید