مطیعی: تمهیدات لازم برای بخش رفاهی دانشگاه ها در سال تحصیلی تازه شروع شده ، جزئیات آماده سازی خوابگاه ها بر اساس پروتکل های بهداشتی

به گزارش تور هند ارزان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص آماده سازی خوابگاه ها با شرایط تازه گفت: دانشگاه ها خوابگاه ها را در حد امکاناتی که دارند نوسازی می نمایند و مناقصات لازم در این زمینه در حال اجرا است.

مطیعی: تمهیدات لازم برای بخش رفاهی دانشگاه ها در سال تحصیلی تازه شروع شده ، جزئیات آماده سازی خوابگاه ها بر اساس پروتکل های بهداشتی

ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص اقدامات صندوق برای آماده سازی خوابگاه ها در سال تحصیلی تازه گفت: این مسائل بستگی به تصمیم ستاد مقابله با کرونا دارد و تا زمانی که زمان بازگشت دانشجویان به دانشگاه ها را معین نکند و ما هم اطلاعی در این خصوص نداشته باشیم نمی توانیم اقدامی انجام دهیم.

وی افزود: بخشی هم بستگی به اختصاص امکانات واکسیناسیون به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها دارد. با برنامه ریزی های انجام شده از سوی وزارت بهداشت قرار است تا آذرماه اقشار مختلف دانشگاهی واکسینه شوند، اما طبیعی است تا واکسیناسیون کامل نگردد دانشگاه ها به حالت عادی برنمی گردد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: دانشگاه ها در حال برنامه ریزی لازم برای بازگشائی در سال تحصیلی هستند، اما اینکه این کار در چه مقطع زمانی و با چه ترتیبی صورت بگیرد ممکن است در دو مرحله و در یک فاصله زمانی انجام گردد.

وی در خصوص آماده سازی خوابگاه ها با شرایط تازه گفت: دانشگاه ها خوابگاه ها را در حد امکاناتی که دارند نوسازی می نمایند. بحث پیش بینی قرارداد های تغذیه و مناقصات لازم در این زمینه در حال اجرا است.

مطیعی افزود: تمهیدات لازم در زمینه آماده سازی بخش رفاهی و پیش بینی های مورد احتیاج شروع شده است؛ اما نحوه بازگشت دانشجویان در یک یا دو مرحله به وسیله مرجع ذیصلاح انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1813

به "مطیعی: تمهیدات لازم برای بخش رفاهی دانشگاه ها در سال تحصیلی تازه شروع شده ، جزئیات آماده سازی خوابگاه ها بر اساس پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطیعی: تمهیدات لازم برای بخش رفاهی دانشگاه ها در سال تحصیلی تازه شروع شده ، جزئیات آماده سازی خوابگاه ها بر اساس پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید