لزوم مراقبت از مرز های شرقی برای پیشگیری از کرونا

به گزارش تور هند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر بهداشت در نامه ای به فرمانده کل ارتش بر مراقبت بیشتر از مرز های گسترده سیستان و بلوچستان به منظور جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری و مساعدت و همکاری ارتش در این زمینه تاکید نمود.

لزوم مراقبت از مرز های شرقی برای پیشگیری از کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وبدا، متن کامل نامه وزیر بهداشت به توضیح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام.

پشتیبانی مستمر نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ایام سخت مدیریت کرونا یکی از دلگرمی های امیدبخش اینجانب و همکارانم بوده است. حضور سبز و ایثارگرانه عزیزان ارتش در سیستان و بلوچستان در کنار همکاران ما هم یکی از جلوه های زیبایی این همدلی و همیاری پرثمرست.

خوشبختانه با برنامه ریزی و نظارت مستمر اینجانب، تیم های تخصصی اعزامی و انتخاب کننده تام الاختیار وزیر در استان شرایط کاملاً تحت کنترل و تخت های خالی در حدکافی می باشد؛ لذا قرار شد قسمتی از بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان که در حال تجهیز و افتتاح می باشد، کاملاً تحت نظر و مدیریت بهداری اجا قرارگیرد و در صورت لزوم هم برای برپائی بیمارستان های صحرائی در مناطقی که ضرورت دارد اقدام کنند. رسیدگی و مدیریت اردوگاه هائی که برای آوارگان از آن سوی مرز تدارک دیده می گردد و بعلاوه مراقبت بیشتر از مرز های گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری مساعدت آن عزیزان عظیموار را می طلبد.

ضمن قدردانی از حضرتعالی و کلیه همکاران ارجمندتان و پاسداشت حضور صمیمی در کنار مردم شریف و نیازمند آن استان توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند عظیم مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1804

به "لزوم مراقبت از مرز های شرقی برای پیشگیری از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم مراقبت از مرز های شرقی برای پیشگیری از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید