راه خدمت در جنوب تهران به کجا رسید؟

به گزارش تور هند ارزان، طرح راه خدمت با هدف نگهداشت شهر، رسیدگی به ظواهر، فضاها و زیرساخت های شهری در 2 معبر منطقه 19 به اجرا درآمده است.

راه خدمت در جنوب تهران به کجا رسید؟

به گزارش خبرنگاران، سرپرست شهرداری منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: این طرح در خیابان های شهیدان عزتی و انصاری، ناحیه 5، به اجرا درآمده و بر اساس آن، عملیات ترافیکی، خدمات شهری و عمرانی اجرا می گردد تا رضایتمندی شهروندان حاصل گردد.

علیرضا جعفری در ادامه با اشاره به اینکه در طرح راه خدمت چند محور انتخاب می گردد تا با اجرای اقدامات عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی از طریق نیروهای اجرایی در این محورها تحول اساسی ایجاد گردد، گفت: حذف علف های هرز به مساحت 2 هزار متر مربع، حذف پاجوش و تنه جوش 60 اصله درخت، نظافت و پاکسازی 3 هزار مترمربع منظر شهری، حذف 3 اصله درخت خشک، نصب یک عدد فلاورباکس و کاشت آن، پاکسازی و تسطیح اراضی بایر 2 قطعه، حذف 2 اصله سرشاخه های خشک، تسطیح اراضی بایر از طریق گریدر در خیابان انصاری، رنگ آمیزی 2پایه پرتابل، اجرای عملیات پوشاننده و حذف زوائد فیزیکی در خیابان شهید عزتی از جمله فعالیت های حوزه خدمات شهری در این طرح هستند.

به گفته جعفری، تراش و روکش آسفالت در هر 2 لاین خیابان شهید انصاری، همسطح سازی و سنگفرش خیابان شهید عزتی، تقاطع خیابان آرایشی، به مساحت 10 متر مربع نیز جزء دیگر اقدامات عمرانی و ترافیکی طرح راه خدمت هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2216

به "راه خدمت در جنوب تهران به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه خدمت در جنوب تهران به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید