خبرنگاران همفکری بخش خصوصی با کارشناسان دانشگاهی برای توسعه صنعت و معدن لازم است

به گزارش تور هند ارزان، تبریز - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: همفکری بخش خصوصی با کارشناسان دانشگاهی در مورد ارتقای شرایط فعلی صنعت و معدن استان ضرورتی بسیار حیاتی در این عرصه است.

خبرنگاران همفکری بخش خصوصی با کارشناسان دانشگاهی برای توسعه صنعت و معدن لازم است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حبیب امین زاده، روز شنبه در سومین نشست هسته مطالعاتی سازمان با رویکرد آنالیز ظرفیت های معدنی استان در سال جهش فراوری با حضور اساتید دانشگاهی اضافه کرد: بخش خصوصی راغب به سرمایه گذاری در زمینه تحقیقاتی است و استقبال دانشگاهیان از این موضوع منجر به یک ارتباط برد - برد می گردد.

وی با اشاره به محورهای پنجگانه وزارت صمت در حوزه معدنی و تدوین برش استانی آن، گفت: اطلاعات معدنی بعد از بروز رسانی در اختیار جامعه دانشگاهی قرار می گیرد تا در مورد مطالعات تحقیقاتی در ارتباط با آن ها انجام گردد.

مهرانگیز رحمانی، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارائه سیمای معدنی استان و چالش های پیش روی این صنعت، گفت: ایجاد دانش فنی در استحصال کانی های فلزی مهم از اصلی ترین نکاتی است که احتیاج به اظهارنظر پژوهشگران دارد.

تکمیل زنجیره ارزش معادن، عارضه یابی مسائل و کشف نقاط بهبود، رویکردهای نوین معدنی و ایجاد مراکز تحقیقاتی، بهبود فضای کسب و کار در معدن و همچنین شناسایی کاربرد مواد معدنی که منجر به سرمایه گذاری مطمئن می گردد؛ از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و آنالیز قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1177

به "خبرنگاران همفکری بخش خصوصی با کارشناسان دانشگاهی برای توسعه صنعت و معدن لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همفکری بخش خصوصی با کارشناسان دانشگاهی برای توسعه صنعت و معدن لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید