صنعت بیمه ظرفیت های بالای برای یاری به توسعه مالی استان آذربایجان شرقی دارد

به گزارش تور هند ارزان، مدیرعامل شرکت بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز گفت: با توجه ظرفیت های بالای صنعت بیمه برای یاری به توسعه مالی کشور خوشبختانه این روز ها برنامه ریزی های خوبی صورت می گیرد.

صنعت بیمه ظرفیت های بالای برای یاری به توسعه مالی استان آذربایجان شرقی دارد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، ایوب توحیدنیا، مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در ملاقات با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های بالای صنعت بیمه برای یاری به توسعه مالی کشور، بیان نمود: خوشبختانه این روز ها برنامه ریزی های خوبی در کشور و در سطح استان برای توسعه همه جانبه صورت می گیرد، اما مشاهده می گردد که صنعت بیمه در این برنامه ها تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

ایوب توحیدنیا اضافه نمود: صنعت بیمه به عنوان یک صنعت حامی می تواند نقش اساسی در حمایت از فراوری در استان داشته و بیمه می تواند به عنوان یک پیوست در برنامه ها و پروژه های توسعه ای استانی و ملی استفاده گردد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمائی کارگزاران رسمی بیمه استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: کارگزاران بیمه در واقع مشاور امین شرکت ها، سازمان ها و ادارات هستند و اگر نقش کارگزاران برای صاحبان صنعت و فراوری تبیین گردد، بدون شک به بهره وری بیشتر در استان خواهیم رسید.

توحیدنیا گفت: کارگزاران بیمه آمادگی این را دارند که به عنوان حامی و مشاور در کنار پروژه های بزرگ استانی و ملی باشند.

بنیانگذار استارتاپ بیمه سی در بخش دیگری از این ملاقات بر لزوم حمایت از استارتاپ های فعال در استان تاکید و گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که استارتاپ های مشابه در استان هایی، چون تهران، مشهد و اصفهان مورد حمایت قرار گرفته و در سطح ملی مطرح شده اند و در صورت عدم حمایت از استارتاپ های استانی، نمی توان در سطح ملی با سایر استارتاپ های مشابه رقابت کرد.

فرهنگ بیمه و ضریب نفوذ بیمه در استان در سطح قابل قبولی نیست

داود بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز در این ملاقات گفت: فرهنگ بیمه و ضریب نفوذ بیمه در استان در سطح قابل قبولی نیست و احتیاج داریم که این صنعت بیش از این در جامعه و به خصوص بخش هایی، چون صنعت و کشاورزی تبیین گردد.

بهبودی یادآور شد: دانش بیمه ای و تجربه ای که کارگزاران بیمه در استان دارند، می تواند یاری بزرگی به نهادینه شدن فرهنگ بیمه در سطح جامعه باشد.

وی گفت: کوشش برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در آذربایجان شرقی اقدام ارزشمندی است که در سال های اخیر به وسیله کارگزاران بیمه و سایر فعالان این حوزه انجام شده است و نقش بیمه در توسعه استان قابل چشم پوشی نیست.

بهبودی در زمینه لزوم ترغیب ادارات و شرکت های استان برای نگه داشتن منابع بیمه ای در آذربایجان شرقی، گفت: اگر بتوانیم مزایای ماندن منابع و عایدی های بیمه ای در استان را به درستی تبیین کنیم، بدون شک فعالان حوزه های صنعت، فراوری و مسئولان استان از آن استقبال می نمایند.

وی در انتها تاکید نمود: توسعه پایدار استان و توسعه منطقه ای بدون توجه به صنعت بیمه امکانپذیر نیست و پروژه های بزرگ و کوچک استان احتیاج به پیوست بیمه ای دارند.

شایان ذکر است، شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز به عنوان اولین شرکت کارگزاری بیمه شمالغرب کشور و اولین کارگزاری بیمه دریافت نماینده مجوز برخط ایران از 2 سال گذشته استارتاپ بیمه ای بیمه سی را به عنوان استارتاپ مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه راه اندازی نموده است و با استقرار در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سال 1399 به عنوان فناور برتر استان برگزیده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2092

به "صنعت بیمه ظرفیت های بالای برای یاری به توسعه مالی استان آذربایجان شرقی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت بیمه ظرفیت های بالای برای یاری به توسعه مالی استان آذربایجان شرقی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید