خبرنگاران زمین مسابقه مشکل بزرگ گل گهر در بازی با نساجی است

به گزارش تور هند ارزان، ساری - خبرنگاران - مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی دشواری مقابل نساجی خواهیم داشت، اما بزرگ ترین مشکل ما برای بازی فردا مقابل نساجی کیفیت پایین زمین استادیوم شهید وطنی است.

خبرنگاران زمین مسابقه مشکل بزرگ گل گهر در بازی با نساجی است

به گزارش خبرنگاران، با توجه به حضور نیافتن سرمربی و مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی به دلیل تغییر برنامه حضور کاروان این تیم در مازندران، سعید الهویی مربی این تیم با ارسال ویدئویی که در محل اقامت این تیم ضبط شده است، دیدگاه های خود درباره بازی نساجی و گل گهر بیان نمود.

مربی گل گهر سیرجان ضمن قدردانی از مجید جلالی بابت حضورش در رأس کادر فنی این تیم و تلاش برای بقای گل گهر در لیگ برتر اظهار کرد: فردا بازی بسیار سختی در برابر نساجی داریم. این تیم بر خلاف نتایجی طی هفته های اخیر کسب کرده تیم باکیفیتی است ، بویژه از زمان حضور آقای جلالی که از مربیان بسیار خوب، با دانش و باتجربه فوتبال یاران است، تغییرات مشهودی در این تیم دیده می شود و نظم و ساختار دفاعی این تیم نسبت به ابتدای فصل تقویت شده است.

الهویی افزود: مطمئنا بازیکنان تیم فردا با ذهنیت پیروزی وارد زمین می شوند. بازیکنان گل گهر می دانند که در بازی فردا هیچ مانعی مانند کیفیت زمین یا شرایط جوی نباید روی عملکرد ما و رسیدن به هدف مان تاثیر بگذارد. همانطور که در دو بازی قبل ساختار دفاعی خوبی از خودمان نشان دادیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم در بازی فردا نیز تلاش بر این است که ابتدا ساختار دفاعی تیم را حفظ کنیم و بعد برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.

وی شرح داد: امیدواریم فردا بازی خوبی ببینیم و تحت تاثیر کیفیت پایین چمن زمین بازی قرار نگیریم. هرچند این زمین سال گذشته دو بازیکن بسیار خوب ما را از ما گرفت و باعث مصدومیت جدی آن ها شد. اما فردا با قلب شجاع و ذهن مثبت وارد زمین می شویم و تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مربی گل گهر گفت: مشکل بزرگ و اصلی ما در بازی فردا زمین مسابقه است. از مسئولان ورزشی استان مازندران خواهش می کنیم تلاش کنند تا برای این تیم ریشه دار و پرهوادار یک زمین باکیفیت مهیا شود. آقای حدادیان در این شرایط اقتصادی کشور که بخش خصوصی با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می کند، زحمات زیادی برای نساجی قائمشهر کشید و تمام تلاشش را می کند که این تیم پیروز باشد.

الهویی افزود: انتظار می رود که مسئولان استان هم به کمک این سرمایه گذار و باشگاه نساجی بیایند تا این تیم روزهای روشنی داشته باشد. حداقل کمک به نساجی فراهم کردن یک زمین با کیفیت است. ما یک بازی می کنیم و می رویم. اما تیم نساجی اینجا باید بماند و بازی کند و مطمئناً از این شرایط نامناسب زمین چمن بیشترین آسیب می بیند.

دیدار نساجی و گل گهر سیرجان از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ بیستم ساعت 15 و 30 دقیقه روز شنبه 25 بهمن در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با قضاوت علی بای برگزار می شود و علی میرزابیگی، رضا حیدری و میلاد قاسمی کمک های او در این مسابقه هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1588

به "خبرنگاران زمین مسابقه مشکل بزرگ گل گهر در بازی با نساجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمین مسابقه مشکل بزرگ گل گهر در بازی با نساجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید