حسینی: لیگ برای ما تمام شد، مگر می شود که یک تیم اینقدر بی صاحب باشد؟

به گزارش تور هند ارزان، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: با نتیجه تساوی در بازی امروز لیگ برای ما تمام شد.

حسینی: لیگ برای ما تمام شد، مگر می شود که یک تیم اینقدر بی صاحب باشد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید حسین حسینی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت آبادان درمورد این مسابقه گفت: بازی سختی بود. تیم نفت آبادان دفاعی بازی می کرد و متاسفانه ما نتوانستیم آن بازی که دوست داشتیم را انجام بدهیم و لیگ برای ما تمام شد.

وی درمورد اینکه گفته می شود گل نفت آبادان در شرایط آفساید به ثمر رسید، گفت: واقعیت این است در این مدت آنقدر درمورد داوری صحبت کرده ایم که خودمان خسته شده ایم. پنالتی هایی که برای ما گرفته نشد؛ درمورد صحنه دربی که همه صحبت کردند. رئیس کمیته داوران در تلویزیون آن حرف ها را می زند و وقتی این حرف ها مطرح می شود یعنی همه چیز مشخص است. با این مصاحبه ها و میزبانی بازی فردا همه چیز علنی شد. شاید قبلاً اتفاقات پشت پرده رخ می داد، اما الان دیگر همه چیز علنی شد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما درست است در هفته های اخیر خوب کار نکرده است. برخی حرف ها خنده دار است. مگر می شود ما از دربی رفت تا کنون پول نگیریم؟ تیمی که 5 ماه مشکل داشته باشد کار برایش سخت است. در چنین شرایطی وقتی نخستین نتیجه بد رقم بخورد شرایط پیچیده می شود. بازیکنان غیرت کردند و دنبال بهانه هم نیستیم. هر تیمی جای ما بود نمی توانست تا همین جا هم بیاید. من به مدیریت باشگاه می گویم که مسائل را حل نماید و اگر حل نشود نباید به جام حذفی هم امیدوارم باشیم.

حسینی گفت: پنالتی های زیادی برای ما گرفته نشد. گل امروز هم آفساید بود. دربی هم که شرایط خودش را داشت. با این تبعیض ها چگونه می توان نتیجه گرفت؟ فکر می کنم همه چیز شفاف است و علنی شده است. من کاری به بیانیه ها ندارم؛ من می گویم 5 ماه است که مشکل داریم، اما مگر می شود که یک تیم اینقدر بی صاحب باشد؟ فکر نمی کنم حتی تیم های لیگ دو و سه هم اینگونه باشند.

وی درمورد حضور قربان زاده در تمرین استقلال و قول هایی که در این بازدید داده شد، گفت: قولی که نداده نشد. نمی دانم به چه کسی باید گله کنیم؟ به وزیر بگوییم یا قربان زاده!

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گفته می شود مشتری چینی برای این تیم پیدا شده است، شرح داد: همه این ها بازی است!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2325

به "حسینی: لیگ برای ما تمام شد، مگر می شود که یک تیم اینقدر بی صاحب باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: لیگ برای ما تمام شد، مگر می شود که یک تیم اینقدر بی صاحب باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید