تحلیل روزنامه هندی از توسعه روابط تهران، دهلی در دولت نو ایران

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران : روزنامه ایندین اکسپرس با اشاره به ملاقات سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند با سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران که در آن از هند برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایران دعوت به عمل آورده شد و پذیرفته شدن این دعوت از سوی دولت دهلی، نوشت: به زودی درباره این که چه کسی به اسم نماینده دولت هند در مراسم تحلیف حضور خواهد داشت، تصمیم گیری می گردد.

تحلیل روزنامه هندی از توسعه روابط تهران، دهلی در دولت نو ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش به نقل از ایسنا، یک روزنامه هندی در گزارشی با اشاره به ملاقات اخیر وزیر خارجه این کشور با رئیس جمهور منخب کشورمان، تاکید نمود که حضور نماینده دولت هند در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران به توسعه روابط دو کشور یاری خواهد نمود.

روزنامه ایندین اکسپرس با اشاره به ملاقات سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند با سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران که در آن از هند برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایران دعوت به عمل آورده شد و پذیرفته شدن این دعوت از سوی دولت دهلی، نوشت: به زودی درباره این که چه کسی به اسم نماینده دولت هند در مراسم تحلیف حضور خواهد داشت، تصمیم گیری می گردد.

این روزنامه در این باره به نقل از یک منبع آگاه نوشت: این امر فرصتی خواهد بود برای توسعه روابط، به ویژه پس از روی کار آمدن دولت تازه.

ایندین اکسپرس ادامه داد: جایشانکار علاوه بر ملاقات با ابراهیم رئیسی، روز چهارشنبه گفت و گوهایی مفید در زمینه مسائل منطقه ای و جهانی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران داشته است. گفته می گردد که تحولات افغانستان، شرایط منطقه خلیج فارس و منظره مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین از موضوعاتی مورد بحث وزرای خارجه این دو کشور بوده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1839

به "تحلیل روزنامه هندی از توسعه روابط تهران، دهلی در دولت نو ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل روزنامه هندی از توسعه روابط تهران، دهلی در دولت نو ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید