برخورد شدید با نانوایی های بی تفاوت به دستورالعمل های کرونایی

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بر برخورد شدید با نانوایی های بی تفاوت به دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با شیوع کرونا تاکید نمود و گفت: بازرسی از نانوایی های استان سمنان در امسال حدود 17 درصد افزایش داشته است.

برخورد شدید با نانوایی های بی تفاوت به دستورالعمل های کرونایی

علی تشنه دل در حاشیه بازدید از چند واحد نانوایی در سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال 12 هزار و 247 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان گفت: این بازرسی ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و به منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی اجرا شده است و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی کنند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می کنند به شدت برخورد می گردد.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بیش از 12 هزار مورد بازرسی صورت گرفته در امسال ادامه داد: از این تعداد بازرسی اجرا شده ، 771 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره به ارزش ریالی بالغ بر 27 میلیارد و 139 میلیون ریال تشکیل شده است که این پرونده ها جهت آنالیز و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

تشنه دل در این بازدید ها که به صورت گشت مشترک و با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی استانداری ، معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان و بازرسان سازمان صمت ، تعزیرات حکومتی و بهداشت انجام شد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی متصدیان واحدهای نانوایی ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند در غیر این صورت با واحدهایی که دستورالعمل های بهداشتی که از سوی مرکز بهداشت ابلاغ شده است را رعایت نکنند به شدت برخورد می گردد.

وی خاطر نشان کرد هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی های سطح استان از قبیل کم فروشی ، عدم رعایت ساعت کاری ، گرانفروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت اصول بهداشتی و غیره موارد را به وسیله سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 958

به "برخورد شدید با نانوایی های بی تفاوت به دستورالعمل های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد شدید با نانوایی های بی تفاوت به دستورالعمل های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید