ایده های فناورانه باید تجاری سازی شوند

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، مجید خدابخش ظهر امروز شنبه در نشست زون های تخصصی علم و فناوری آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به ضرورت ارتباط علم با صنعت گفت: باید ارتباط دانشگاه ها با صنایع و بالعکس افزایش یابد و دانشگاهیان کوشش نمایند تا مسائل صنایع رفع گردد.

ایده های فناورانه باید تجاری سازی شوند

وی سپس با بیان اینکه ششمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی از 10 تا 14 آبان ماه در تبریز برگزار می گردد، ادامه داد: این نمایشگاه با حضور17 زون تخصصی فناوری برگزار می گردد.

خدابخش با تاکید بر اینکه الگوهای موفق طرح های تجاری سازی شده در نمایشگاه های نوآوری و فناوری ربع رشیدی باید معرفی و تجاری سازی شوند، ادامه داد: باید الگوهای موفق در این نمایشگاه معرفی شده و تجربیات خود را به جوانان انتقال دهند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در موضوع اقتصاد مقاومتی به ضرورت استفاده از علم و دانش درجهت تجاری سازی تاکید شده است، اضافه کرد: استفاده از توانمندی های داخلی مورد تاکید ما است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ربع رشیدی از حالت استانی و ملی به حالت بین المللی تبدیل می گردد، گفت: این ظرفیت بزرگی است و باید از این پتانسیل استفاده کرد. توسعه تجاری سازی و فروش محصولات نمایشگاه ربع رشیدی لازم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 80

به "ایده های فناورانه باید تجاری سازی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های فناورانه باید تجاری سازی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید