گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر مهمترین هدف ما است

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در شب کسب پیروزی مقابل وستهام با وجود شرایط بد جوی در استادیوم اتحاد تمجید کرد.

گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر مهمترین هدف ما است

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از برد 2 بر یک شاگردانش مقابل وستهام در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، در زمین پوشیده از برف استادیوم اتحاد شهر منچستر گفت: به خاطر همین چیزهاست که می گویم قهرمانی در لیگ برتر مهمترین افتخار فصل است چون شما در شرایطی سخت و خاص مجبورید کلی بازی کنید و نباید تسلیم شوید و از نظر روانی بسیار قدرتمند باشید. ما در 4 فصل گذشته سه بار قهرمان لیگ برتر شده ایم و بعد از اتفاقاتی که از ابتدای فصل تا الان برای تیم ما رخ داد، صدرنشینی در جدول برای مان خیلی مهم است. باید به بازیکنانم که 6 سال در کنار هم چنین بازی های فوق العاده ای را ارائه نموده اند آفرین بگویم. تیمی که برای چنین مدت طولانی در اوج است، ناخودآگاه میل به افت دارد اما بازیکنان من هنوز هم ذره ای افت ننموده اند. این استثنایی است. این بازیکنان باورنکردنی هستند.

گواردیولا اضافه نمود: در نهایت ما 2 بر یک بازی را بردیم اما با توجه به شیوه بازی مان و موقعیت هایی که خلق کردیم بازی را می توانستیم با 3 یا 4 گل ببریم. این مهمترین چیز است. با توجه به غایبا نی که داریم، عملکرد تیم در این بازی عالی بود. به همین علت هم با وجود اینکه هر سه چهار روز داریم یک بازی انجام می دهیم پیروز به کسب کلی پیروزی شده ایم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره شرایط جوی بد بازی هم گفت: در آلمان که بودم چنین شرایطی (بازی در هوای برفی) را بیشتر از اینجا تجربه کردم اما در آنجا زمین بازی نور بیشتری هم داشت. اینجا در منچستر به خاطر ساختمان های بلند نور کمتری به استادیوم می رسد. شاید دفعه بعدی توانستیم در یک روز آفتابی بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1997

به "گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر مهمترین هدف ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر مهمترین هدف ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید