کهکشانی&zwnjها پیروز به حفظ رکوردشان در لیگ قهرمانان اروپا شدند

به گزارش تور هند ارزان، تیم فوتبال رئال مادرید در صورت شکست در مسابقه دیشب مقابل تیم فوتبال مونشن گلادباخ درلیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ خود در این مرحله حذف می شد.

کهکشانی&zwnjها پیروز به حفظ رکوردشان در لیگ قهرمانان اروپا شدند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ملاقاتی حساس به مصاف تیم فوتبال مونشن گلادباخ آلمان رفت و با پیروزی در این بازی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد. ملاقاتی که برای رئال مادرید مانند یک فینال بود، چرا که پیروز نشدن در این مسابقه برای شاگردان زیدان می توانست به منزله حذف از لیگ قهرمانان اروپا باشد، اتفاقی که تا به حال هیچ وقت برای آن ها پیش نیامده است.

به عبارتی تیم فوتبال رئال مادرید در حال حاضر تنها تیم اسپانیایی است که هرگز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده است و در 28 بار حضور در مرحله گروهی، همواره از گروه خود صعود نموده است.

قبل از بازی تیم فوتبال رئال مادرید با هفت امتیاز در رتبه سوم و تیم مونشن گلادباخ نیز با هشت امتیاز در صدر جدول این گروه واقع شده است.

رئال مادرید با پیروزی یک بر صفر در این ملاقات بالاتر از مونشن گلادباخ به عنوان صدرنشین به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1463

به "کهکشانی&zwnjها پیروز به حفظ رکوردشان در لیگ قهرمانان اروپا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهکشانی&zwnjها پیروز به حفظ رکوردشان در لیگ قهرمانان اروپا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید