آشنایی با 10 جاذبه دیدنی در مادرید

به گزارش تور هند ارزان، جاذبه های گردشگری مادرید در اسپانیا

سفر به اسپانیا یکی از متنوع ترین تجربه های سفر در زندگی تان خواهد بود. شهرهای دیدنی این کشور از جمله مادرید و بارسلون در خود جاذبه های زیادی را دارند، همین تنوع جاذبه های تاریخی و فرهنگی، اسپانیا را در فکر بسیاری از گردشگران محبوب نموده است و دلیلی برای سفر آنها شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از جاذبه های دیدنی مادرید بدانیم.

آشنایی با 10 جاذبه دیدنی در مادرید

1. کاخ سلطنتی (Palacio Real)

اروپا دارای کاخ ها و بناهای قدیمی و ارزشمند است. در فرانسه، ایتالیا، آلمان و … می توانید بسیاری از آنها را ببینید. یکی از آنها در مادرید اسپانیا است که با معماری شبیه به کاخ ورسای با بیش از دو هزار اتاق ساخته شده است.

2. گران بیا (Gran Via)

اگر به مادرید سفر کردید زمانی را صرف خیابان گردی در خیابان بزرگ گران بیا کنید. خیابانی قدیمی که معماری آن مربوط به سبک معماری در اوایل قرن بیستم است.

3. پارک بازنشستگی (Retiro Park)

به این پارک نام بازنشستگی داده اند، پارکی که دارای یک دریاچه بسیار بزرگ و چند موزه است. با رفتن به این پارک طبیعتی فوق العاده را خواهید داد، پیشنهاد می کنیم زمانی رادر این پارک بگذرانید و از تماشای آثار تاریخی آن لذت ببرید.

4. میدان بزرگ (Plaza Mayor)

در کشورهای اروپایی میادین تماشای وجود دارند که دورتا دور آنها را آثار تاریخی احاطه نموده اند و هر کدام برای خود جذابیت هایی دارند. یکی از این میادین در مادرید اسپانیا است. میدانی بزرگ به نام پلازا مایور! در اطراف این میدان ساختمان هایی با آجرهای قرمز خواهید دید.

5. موزه پرادو (Prado Museum)

مادرید مقصد فوق العاده ای برای تماشا آثار و موزه های تاریخی است. یکی از این موزه ها پرادو نام دارد که در آنجا می توانید مجموعه بزرگی از نقاشی های اسپانیا را ببیند.

6. پلازا د اسپانیا (Plaza de España)

مادرید مملو از میدان های تماشای است. جایی که می توانید ساعت ها قدم بزنید و برترین عکس های سفرتان را بگیرید. یکی دیگر از این میادین، پلازا د اسپانیا است که مجسمه نویسنده دون کیشوت را به نمایش می گذارد.

7. دروازه آلکالا (Puerta de Alcala)

کافیست مادرید را در اینترنت جستجو کنتید، بدون شک یکی از تصاویری که ارائه می دهد دروازه آلکالا است. بنای معروفی که چیزی حدود سیصد سال پیش به وسیله معمار ایتالیایی ساخته شد.

8. تئاتر سلطنتی (Royal Theater)

چیزی حدود 160 سال پیش در مادرید تئاتر سلطنتی با نام تئاتر اپرا ساخته شد، این بنای تماشای بعدها با کمی تخریب مورد بازسازی نهاده شد.

9. بازار سن میگل (Mercado de San Miguel)

یکی از لذت های سفر بازار گردی و لمس زندگی محلی ها از نزدیک است. یکی از این بازارگردی های مهیج در بازار سن میگل در مادرید است. بازاری سرپوشیده که قدمت آن حدودا به صد سال پیش بازمی شود

10. میدان سیبلس (Plaza de Cibeles)

یکی دیگر از جاذبه های شهر مادرید میدان سیبلس است که فواره الهه سیبلس را در خود جا داده است، با رفتن به این میدان می توانید سالن بزرگ و باشکوه شهر را که در نزدیکی آن نهاده شده است ببینید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2087

به "آشنایی با 10 جاذبه دیدنی در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 10 جاذبه دیدنی در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید