کمتر کسی این جاذبه های سوییس را دیده است!

به گزارش تور هند ارزان، جاذبه های دیدنی سوییس

درست است که سوییس کشور گرانی است و شاید سفر به سوییس برای هر کسی میسر نباشد، ولی این واقعا دلیلی نیست که شما بخواهید این مقصد شگفت انگیز را از فهرست دیدنی هایتان خط بزنید. کوه هایی با قله های برفی، دریاچه هایی به رنگ آبی فیروزه ای، دره های منحصر بفرد، یخچال های طبیعی و چشم اندازهایی که انگار از کتاب های داستان به بیرون آمده اند… با اطمینان کامل باید گفت که سوییس از آن دست کشورهایی است که همه شهرهای آن دیدنی هستند از زوریخ گرفته تا ژنو و برن که مرکز آن است و ساختمان های قرون وسطایی اعجاب انگیزی در دل خود دارد. این کشور قطعا دیدنی های زیادی دارد ولی در این جا می خواهیم 9 مورد از اصلی ترین جاذبه های دیدنی سوییس را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

کمتر کسی این جاذبه های سوییس را دیده است!

ماترهورن

تا حالا نام ماترهورن را شنیده اید؟ دیدنی ترین قله کشور سوییس که یکی از بلندترین کوه های آلپ هم هست. این قله که در مرز ایتالیا قرار گرفته است، ارتفاعی برابر 4478 متر دارد و متاسفانه تا حالا کوهنوردانی در راستا صعود به آن کشته شده اند. در دامنه این کوه زیبا، دهکده ای بی نظیر به نام زرمات قرار گرفته است که رستوران ها و هتل های بین المللی زیادی دارد. جالب است بدانید که رفت و آمد هر گونه وسیله نقلیه موتوری در این روستا قدغن شده است تا هم اتمسفر آرام باشد و هم هوا پاکیزه باشد.

Jungfraujoch: بالای اروپا

یکی از بهترین تفریحاتی که در سفر به سوییس می توانید داشته باشید، رفتن به Jungfraujoch است که به بالای اروپا معروفیت دارد. در این منطقه تراسی در ارتفاع 3454 متری از زمین ساخته شده است که جهانگردان می توانند به بالای آن بروند و چشم اندازی باور نکردنی به چشم انداز ها اطراف داشته باشند.

یکی از روستاهایی که در این منطقه قرار گرفته است، گریندلوالد نامیده می شود که منطقه مورد علاقه ماجراجویان است. این روستا یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های سوییس محسوب می شود و به همین دلیل در فهرست جاذبه های دیدنی سوییس جا دارد.

اینترلاکن

شهر اینترلاکن بین رود تان در غرب و برینز در شرق قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین اقامتگاه های سوییس مخصوصا در فصل تابستان محسوب می شود. در سفر به اینترلاکن یکی از جاهایی که باید حتما دید، Höhematte است که در مرکز شهر قرار گرفته است. باغ های گل و گیاه، هتل ها و کافه ها هم در Höheweg قرار دارند که بلوار اصلی این شهر با چشم انداز های نفس گیر به کوهستان های اطراف است. اینترلاکن از جاذبه های دیدنی سوییس و از آن دست جاهایی است که لحظه لحظه سفرتان به آن، تا ابد در ذهنتان باقی خواهد ماند. دو قله پر ابهت آیگر و مونش هم در اینترلاکن قرار دارند و فرصتی عالی برای برای ماجراجویی و کوهنوردی در آلپ هستند.

لوسرن

قثط یک لحظه، یک دریاچه آبی وسیع و آرام را تصور کنید که دور تا دور آن را کوه ها، فرا گرفته اند، یک شهر قرون وسطایی که در آن اثری از ماشین ها دیده نمی شود و با فواره ها و پل های دیدنی تزیین شده است، شهری که پر از ساختمان های تاریخی است و فضای آرامش بخشش مشهور است… این جا لوسرن در سوییس است. در لوسرن هر ساله بهترین ارکسترها اجرا دارند و این شهر از نظر فرهنگی هم در دنیا زبانزد است.

یکی از اصلی ترین جاهایی که در لوسرن باید ببینید، پل Chapel نام دارد که در قرن چهاردهم ساخته شده است. چشم انداز ها زیبای لوسرن، کوه های آلپ، دریاچه، و بالا رفتن از کوه پیلاتوس آن هم با ماشین های کابلی، تنها بخشی از جذابیت های این منطقه حیرت آور است.

رودخانه ژنو

رودخانه ژنو بزرگ ترین رودخانه آلپ در اروپا است که در طول تعدادی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی سوییس کشیده شده است. شهر ژنو یکی از شهری سوییس است که در بین قلل زیبای برفی ژنو قرار گرفته است و مرکز صلح دنیای شناخته می شود. مردم ژنو به زبان فرانسوی صحبت می کنند و به همین دلیل هر المانی که در این شهر وجود دارد ترکیبی از ساختارهای فرانسوی و سوییسی است. یکی از دیدنی های این شهر فواره Jet dEau است که در رود ژنو واقع شده است و ارتفاعی 150 متری دارد. از جاذبه های فرهنگی ژنو هم می توان به خانه اپرا و تئاتر بزرگ اشاره کرد. همچنین در 62 کیلومتری این رود، Lausanne قرا دارد که این جا هم چشم انداز خیلی خوبی به منطقه و کوههای الپ دارد. در این شهر چرخی بزنید و از کلیسای جامع گوتیک، کافه های دوست داشتنی منطقه قدیمی شهر لذت ببرید.

مونتریکس

یکی از منطقه های که در اطراف رود ژنو قرار گرفته است و از جاذبه های دیدنی سوییس است، قلعه چیلون (Chillon) نام دارد که در طول قرن ها الهام بخش نویسندگان و هنرمندان زیادی بوده است. افرادی مثل لرد بایرون و ویکتور هوگو نویسنده مشهور تاریخ، از افرادی بوده اند که در باره قلعه چیلون تا حالا نوشته اند.

سنت موریتز

رودخانه هایی که از فرط زلال بودن بی شباهت به آینه نیستند، جنگال های آلپی، قله های ناهموار و یخچال های طبیعی… این ها تنها بخشی از دیدنی های منطقه سنت موریتز هستند، جایی که به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد جهانگردی کوهستانی دنیا هم محسوب می شود. این شهر به دو قسمت تقسیم می شود ، یکی منطقه سنت موریتز دورف که رو به رودخانه سنت موریتز قرار گرفته است و بخش دیگر هم سنت موریتز باد است که رزرو هتل در منطقه دوم قطعا ارزان تر خواهد بود.

از تفریحاتی که در فصل تابستان در این منطقه می توان داشت، پیاده روی در راستاهای حیرت آور، دوچرخه سواری و انواع ورزش های آبی است.

برن

برن مرکز کشور سوییس است که قسمتی از این شهر به طور کلی در فهرست میراث دنیای یونسکو قرار گرفته است که در واقع همان قسمت تاریخی و قرون وسطایی آن است. برن شهری با خیابان های سنگفرش شده، منطقه ها تاریخی و دیدنی است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. قطعا مرکز این کشور زیبا دیدنی های زیادی را دارد که باید نباید از دست داد.

زوریخ

بالاخره می رسیم به زوریخ که بزرگ ترین شهر سوییس است و قطب اصلی حمل نقل در این کشور است و معمولا جهانگرد ها گشت و گذار خود در سوییس را از این منطقه آغاز می کنند. خیابان های سنگفرش شده آن در قسمت تاریخی شهر می توانند نقطه آغاز بازدید شما از این شهر باشند، جایی که مغازه ها، کافه ها و گالری های زیادی را در خود جا داده است.

منبع:planetware.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2108

به "کمتر کسی این جاذبه های سوییس را دیده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمتر کسی این جاذبه های سوییس را دیده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید