از اندونزی، حامد نعمتی: بار دیگر مدال طلا به نام ایران ضرب خواهد شد

به گزارش تور هند ارزان، بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان اعتقاد دارد هیچ اتفاقی نمی تواند سد راه قهرمانی این تیم گردد.

از اندونزی، حامد نعمتی: بار دیگر مدال طلا به نام ایران ضرب خواهد شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حامد نعمتی کم سن و سال ترین بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران اعزامی به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا است. بازیکنی که می تواند از نسل جدید والیبال لقب گرفته و برای سال ها در جمع ملی پوشان این رشته حاضر باشد.

این بازیکن درباره شرایط تیم ملی گفت: بچه ها در وضعیت بسیار خوب روانی و بدنی به سر می برند. خود را آماده آغاز رقابت ها می کنیم و امیدواریم به راحتی قهرمان شویم. تیم ما پرقدرت ترین تیم آسیا است و از این رو می دانیم با کمی کوشش و تمرکز می توانیم قهرمانی دوره قبلی مان را تکرار کنیم و بار دیگر مدال طلا به نام تیم ایران ضرب خواهد شد.

نعمتی که از جمله تازه واردها به تیم ملی والیبال نشسته است، در مورد پایین آمدن میانگین سنی این تیم گفت: با حضور بازیکنانی مثل ما که سن و سال کمتری داریم، وضعیت سنی تیم بهبود یافته است. ما جوان ترها در کنار بزرگ ترهای تیم تجربه بیشتری کسب می کنیم و می توانیم در کنار سایر ملی پوشان تست شویم. به عقیده من، این بهترین فرصت بود که فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین کمیته پارالمپیک از آن بهره گرفت تا ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها را در کنار هم و در یک آزمون بزرگ و مهم داشته باشد. امیدواریم بتوانیم از این شرایط به نحو احسن بهره ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 72

به "از اندونزی، حامد نعمتی: بار دیگر مدال طلا به نام ایران ضرب خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، حامد نعمتی: بار دیگر مدال طلا به نام ایران ضرب خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید