احسان روزبهانی: اردوی ازبکستان به موقع بود

به گزارش تور هند ارزان، کاپیتان تیم ملی بوکس ایران می گوید: اردوی مشترک با ازبکستان در تاشکند کاملا به موقع بود که باعث بالا رفتن انگیزه جوانان تیم شده است.

احسان روزبهانی: اردوی ازبکستان به موقع بود

احسان روزبهانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران با ازبکستان در تاشکند اظهار کرد: این اردو خیلی خوب و به موقع بود، اما شخصا دوست داشتم خود آقای ثوری و کسانی که می گفتند برای بوکس همه کار می کنیم در آنجا می بودند و شرایط تمرینی وکمپ آن ها را می دیدند.

او ادامه داد: ما روی یک کوه بودیم و آن روستایی که کمپ تیم ملی ازبکستان در آنجا است به نظرم زادگاه بوکسشان بود. از پسر کوچک تا پیرمرد بوکسور بودند. کمپ فوق العاده ای بود. از فدراسیون و هر کسی که برای برپایی این اردو کوشش کرد، تشکر می کنم.

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران درباره شرایط ملی پوشان جوان تر نیز گفت: خوشبختانه بچه ها توانستند به شرایط خوبی برسند و چیزی هم از حریفان کم نداشتند. حتی با حریفان خود برابری هم می کردند.

او درمورد تکرار چنین اردوهایی نیز گفت: ما در این کمپ با دو سه تیم ازبکستان تمرین داشتیم و مسلما تکرار این اردوها می تواند برای بوکس ایران یاری نماینده باشد. خود آن ها هم گفتند که دوست داریم این همکاری ادامه دار باشد.

روزبهانی درباره آمادگی بوکسورهای ایران و شانس کسب مدال نیز گفت: در مجموع می توانم بگویم که شرایط خوب است و در حال آماده شدن برای قهرمانی آسیا هستیم. همه نفرات تیم جوانان با انگیزه ای هستند که کم نمی گذارند. باقی مسائل به شرایط مسابقه، داوری و روز بوکسور بستگی دارد. قطعا همه می خواهند بهترین نتیجه را بگیرند.

او درباره پیش بینی خود از سطح این دوره از رقابت های بوکس قهرمانی آسیا، شرح داد: طبق شنیده ها همه نفراتی که کسب سهمیه نموده اند هم در این دوره شرکت می نمایند و ما هم خیلی وقت است مسابقه نداده ایم . از خوبی این دوره است که المپین ها هم حضور دارند و سطح مسابقات بالا خواهد بود.

بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران درباره آخرین اخبار از کسب سهمیه المپیک نیز گفت: متاسفانه مسابقات کسب سهمیه جهانی کنسل شد و فعلا هم نمی دانیم شرایط چگونه است. فدراسیون جهانی هم تا کنون چیزی درباره این موضوع نگفته است . فعلا کمیته ملی المپیک ایران نامه نگاری نموده که امیدوارم جواب آن مثبت باشد.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1727

به "احسان روزبهانی: اردوی ازبکستان به موقع بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان روزبهانی: اردوی ازبکستان به موقع بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید