پیکه: بعد از بازی با اروگوئه خوشگذرانی نکردیم، ایتالیا رقیب سرسختی است

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: مدافع تیم فوتبال بارسلونا خبر خوشگذرانی شبانه بازیکنان تیم ملی اسپانیا در برزیل را شایعه ای بی اساس خواند.

پیکه: بعد از بازی با اروگوئه خوشگذرانی نکردیم، ایتالیا رقیب سرسختی است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جرارد پیکه، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا ادعای شبکه تلویزیونی Globoesporte برزیل در خصوص خوشگذرانی شبانه بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از دیدار با اروگوئه در جام کنفدراسیون ها را بی اساس دانست و این ادعا را دروغ خواند.

پیکه در این خصوص گفت: تمامی صحبتی هایی که در این خصوص مطرح شده دروغی محض و شایعه ای ناخوشایند است. چون ما در راه رسیدن به یک قهرمانی دیگر هستیم، این شایعات بی اساس مطرح می گردد. به هر حال خورشید پشت ابر پنهان نمی ماند.

وی با بیان اینکه پیروزی در هر 3 دیدار مرحله گروهی این رقابت ها هدف ما بود که به آن رسیدیم، در خصوص رویارویی اسپانیا با ایتالیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها گفت: دیدار با ایتالیا بازی خیلی زیبایی خواهد شد. امیدوارم خوش شانس باشیم و با پیروزی مقابل ایتالیایی ها به فینال رقابت ها برسیم.

پیکه خاطر نشان کرد: به طور حتم بازی دشواری پیش رو داریم، چون ایتالیا تیمی سختکوش است که به دنبال دریافت انتقام شکست 4 بر صفر یورو 2012 مقابل ما خواهد بود. به نظرم نتیجه بازی در جزئیات کوچکی رقم می خورد.

مدافع 26 ساله بارسا توضیح داد: باید از آندرس اینیستا تشکر کنم که اجازه نداد اختلاف بین ژاوی هرناندس و ویسنته دل بوسکه بالا بگیرد و با صحبت هایی که با سرمربی تیم و البته ژاوی انجام داد جو تیم ملی اسپانیا را به حالت عادی بازگرداند.

پیکه در خصوص حضور پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا در بایرن مونیخ گفت: پپ یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا است که می تواند باواریایی ها را بهتر از این کند و به طور حتم بایرن با راهنمایی گواردیولا تبدیل به یکی از قدرت های اصلی اروپا خواهد شد.

وی در انتها در خصوص ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین رئال مادرید گفت: ژوزه مربی بزرگی است و به جایی رفت که در آنجا پیروز خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 292

به "پیکه: بعد از بازی با اروگوئه خوشگذرانی نکردیم، ایتالیا رقیب سرسختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه: بعد از بازی با اروگوئه خوشگذرانی نکردیم، ایتالیا رقیب سرسختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید