تور اروپا: جادوی سفر با خط آهن در اروپا

به گزارش تور هند ارزان، ایده هایی برای گشت و گذار در قاره سبز

سفر با قطار همواره یک سفر متفاوت و ویژه است. صدای ریتمیک و خاص همراه با حرکت، چشم اندازهایی که به سرعت ناپدید می شوند، مسافران دیگری که در طول سفر با آن ها آشنا می شوید و رسیدن به قلب شهر مورد نظرتان در مقصد از سفر با قطار یک سفر خاص و تجربه ای ویژه ساخته است.

تور اروپا: جادوی سفر با خط آهن در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در قاره اروپا با توجه به تراکم مناسب خط آهن در بخش های مختلف کشورهای این قاره و وجود قطارهایی که به طور منظم و متناوب از ایستگاه ها حرکت می نمایند، از این وسیله نقلیه، یک گزینه مناسب جهت سفر ارائه می نماید. بعضی کشورها همانند فرانسه، آلمان و اسپانیا با ارائه قطارهای پر سرعت و شبکه پهناوری از این قطارها، سفر و رسیدن سریع به مقاصد را برای مسافران ممکن می نمایند. اگر تصمیم دارید کل قاره اروپا را به این ترتیب بازدید کنید، سخت ترین بخش پیش روی شما در تنظیم برنامه سفر، وجود تعداد زیادی جاذبه و تماشای در سراسر این قاره است. این موضوع می تواند برای بعضی از مسافرین که برای بار نخست به اروپا سفر می نمایند، ترسناک و دردسر ساز باشد. توصیه می کنیم در سفر به این قاره به جای کوشش برای تماشا هر چه بیشتر منطقه ها مختلف، بخش های معدودی را انتخاب نموده و بر آن ها تمرکز کنید. این موضوع به شما فرصت می دهد تا با آرامش و به طور دقیق و کامل از این زیبایی ها تماشا نموده و تجربه ای خوب داشته باشید. در این بخش 5 ایده برنامه ریزی برای سفر پیشنهاد می گردد که می توانید در سفر به قاره اروپا بهره ببرید:

یک فهرست شامل 5 تا 6 محل را که همواره آرزوی تماشا آن را داشته اید، به وجود آورده و نقاط مورد نظر را به یکدیگر متصل کنید. وجود شبکه پهناور ریلی در این قاره به شما امکان دسترسی آسان به منطقه ها مورد نظرتان را داده و شما به سادگی می توانید از محلی به محل دیگر بروید. نظرتان درباره ترکیب آمستردام، بروخه و پاریس چیست؟ یا راستا وین، پراگ بوداپست؟ گزینه های انتخابی مشابه، بسیار زیاد هستند و تنها شما باید آن را انتخاب کنید.

محوطه های میراث دنیای یونسکو:

یک موضوع دیگر که می تواند راهنمای شما برای انتخاب مقاصد سفرتان باشد، فهرست مجموعه های میراث دنیای یونسکو هستند. جالب است بدانید، ایتالیا مقام اول را در تعداد میراث دنیای یونسکو در دنیا دارد و یا تنها در اروپای غربی بیش از یک صد محوطه ثبت شده در یونسکو وجود دارد، از کانال های آبی آمستردام تا شهر ونیز! شما می توانید از این فهرست متنوع، بر اساس علائق خود محوطه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی را انتخاب نموده و در فهرست سفر خود قرار دهید.

کوهستان ها و سواحل

شبکه های گسترده خط آهن در بخش های مختلف ساحلی قاره اروپا از جمله چینکو تره (Cinque Terre) در شمال غربی ایتالیا وجود دارد و بعلاوه راستاهای متعدد خط آهن کوهستانی مانند کوهستان های فرانسه و کوه های آلپ در سوئیس پیش روی شما قرار گرفته است. اروپا به علت تنوع آن شناخته شده است و طبیعت آن نیز مانند مردم و کشورهایش دارای تنوع زیادی است. رشته کوه های متعددی هم در آنجا وجود دارد که قله های مرتفعی دارند. هر کدام از این راستاها را که انتخاب کنید، تضمین می کنیم که مناظری زیبا و شگفت انگیز از شهرها و روستاها و طبیعت زیبا را در راستا خود خواهید دید. شاید فکرش را هم نکنید که می توانید با نشستن در یک قطار از تماشا چه مناظری برخوردار شوید.

جشنواره ها

چرا برنامه سفر خود را بر اساس جشنواره ها تنظیم نمی کنید؟ به طوری که اروپایی ها به برگزاری جشنواره و فستیوال های عجیب و غریب معروفیت داشته و در بعضی موارد در یک جشنواره پول های هنگفتی هم هزینه می گردد. به همین دلیل، هر ساله فستیوال ها و جشن های زیادی در سراسر اروپا برگزار می گردد که شماری از آنها بسیار منحصر به فرد و به عبارتی عجیب و غریب نیز هستند؛ شما می توانید از جشنواره La Tomatina در نزدیکی والنسیا تماشا نموده یا به تماشای جشنواره و کارناوال ونیز بروید. حضور در جشنواره پالیو (Palio) در سیه نا (Siena) نیز می تواند ساعاتی خوب برای تان رقم بزند. روز بزرگداشت سلطنت در آمستردام، جشنواره موسیقی جاز مونترو در سوئیس، فستویال مشهور اکتبر (Oktoberfest) در مونیخ هر کدام از جمله مشهورترین جشنواره های قاره اروپا هستند که حضور در آن ها می تواند برایتان خاطره انگیز و فراموش نشدنی باشد.

پس از اینکه ایده هایتان را روی کاغذ مرتب نموده و برنامه منطقه های که می خواهید از آن ها بازدید گردد را معین کردید، بر اساس شبکه راه آهن اروپا به برنامه ریزی سفر خود بپردازید. شبکه Voyages-sncf که با عنوان خط آهن اروپا معروفیت دارد، مشهورترین وب سایت فروش بلیط قطار در این قاره محسوب می گردد. البته امکان خرید سریع بلیط در ایستگاه ها نیز وجود دارد اما توصیه می گردد برای تجربه سفر بهتر و اطمینان از رزرو بودن بلیط مورد نظرتان در روز و ساعت معین، از وب سایت فوق الذکر بهره ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2059

به "تور اروپا: جادوی سفر با خط آهن در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: جادوی سفر با خط آهن در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید