معرفی زیباترین و معروف ترین بازار های کریسمس در اروپا

به گزارش تور هند ارزان، هر سال در نزدیکی ایام کریسمس و سال نوی میلادی خیابان ها، مغازه ها، رستوران و کافه ها و خانه ها در بسیاری از نقاط ایران و دنیا رنگ دیگری به خود می گیرند. فروشگاه ها و برندهای زیادی در زمینه تزئینات کریسمسی باهم رقابت می نمایند و این موضوع باعث می گردد تا شهرها در این ایام هرچه زیباتر و باشکوه تر باشند. تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی بهانه خوبی برای خرید هستند. درکشورهای اروپایی در ایام کریسمس و سال نو بازارهای بسیار دیدنی و فریبنده ای برپا می شوند که حتی دیدن و قدم زدن در آنها به تنهایی می تواند جذاب باشد.

معرفی زیباترین و معروف ترین بازار های کریسمس در اروپا

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

معروف ترین بازارهای کریسمس در کدام کشورها هستند؟

شاید شما هم با آغاز ایام کریسمس و تعطیلات سال نو به این فکر نموده باشید که به کجا بروید. کشورهای اروپایی در ایام کریسمس و سال نوی میلادی بسیار دیدنی هستند. به تزئینات زیبای کریسمسی در خیابان ها، نماهای برفی اغلب کشورهای اروپایی در این موقع از سال را هم اضافه کنید؛ از این قشنگ تر نمی گردد! آلمان، بلژیک، مجارستان، فرانسه و بسیاری از کشورهای معروف اروپایی در نزدیکی تعطیلات کریسمس زیباترین بازارها را برای خریدهای سال نو برگزار می نمایند.

پراگ، جمهوری چک

شهر پراگ در تمام طول سال شهری افسانه ای است. در ایام کریسمس و تعطیلات سال نو این شهر حتی زیباتر و افسانه ای تر هم می گردد. مرکز بازارهای دیدنی کریسمس در پراگ، میدان اولد تاون (شهر قدیمی) است که در آن درختان عظیم کاج با چراغ های متعددی به زیبایی تزئین شده اند. از دیدنی های این بازار ردیفی از کلبه های چوبی با سایبان های قرمز، عروسک های چوبی و تزئینات سنتی کریسمس (اسباب بازی های شیشه ای مخصوص جمهوری چک که یک سوغاتی عالی هستند) است. این بازار هر سال از اول دسامبر برپا می گردد و تا ششم ژانویه به کار خودش ادامه می دهد.

ارفورت، آلمان

بازار کریسمسی ارفورت (Erfurt) یکی از بهترین بازارهای کریسمس آلمان و اروپاست. این بازار که هر ساله در شهر ارفورت آلمان برگزار می گردد بدون شک یکی از زیباترین و جذاب ترین بازارهای کریسمسی است. بازار ارفورت در میدان کلیسا (Cathedral Square) برگزار می گردد و هر سال در نزدیکی سال نوی میلادی با جاذبه های فوق العاده و سرگرم نماینده اش میزبان بازدیدنمایندگان است. در این بازار می توانید دست ساز های جذاب و متنوعی را پیدا کنید، غذاهای خوشمزه آلمانی را بچشید و بهترین وسایل تزئینی برای کریسمس را تهیه کنید. این بازار هر سال از 27 نوامبر برپا می گردد و تا 22 دسامبر ادامه پیدا می نماید.

بروکسل، بلژیک

بازار کریسمسی وینتر واندرز (Winter Wonders) یکی از محبوب ترین بازارهای کریسمس در بلژیک است که سالانه در حدود 2 و نیم میلیون نفر بازدید نماینده دارد. این بازار کریسمسی یکی از رویدادهای مهم بروکسل در ایام کریسمس است که نباید از دستش بدهید! فضای گرم و لذت بخش بازار کریسمس وینتر واندرز بازدید نمایندگان بسیاری را هر سال از سراسر جهان به بروکسل می کشاند. در این بازار فعالیت های فرهنگی و سرگرم نماینده مختلفی اجرا می گردد. تزئینات خلاقانه کریسمسی در این بازار می تواند ایده های زیادی برای تزئین خانه به شما بدهد. این بازار هر سال از 30 نوامبر تا ششم ژانویه برگزار می گردد.

بوداپست، مجارستان

بازار کریسمسی بوداپست یکی از معروف ترین و زیباترین بازارهای کریسمسی اروپا و جهانست. این بازار دیدنی در مقابل کلیسای بزرگ بوداپست و در طول جشنواره Advent Feast at the Basilica برگزار می گردد. بازار روباز بوداپست با حال و هوای کریسمسی و غذاهای خوشمزه مجارستانی و بین المللی، مقصدی عالی برای خرید سال نو است. بازار کریسمسی بوداپست هر سال از 23 نوامبر تا اول ژانویه برپا می گردد.

وین، اتریش

وین، یکی از زیباترین و رویایی ترین شهرهای اروپا، در ایام کریسمس و تعطیلات سال نو جلوه ای هرچه زیباتر به خود می گیرد. این شهر یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای زمستانی به ویژه در ایام کریسمس و تعطیلات سال نوی میلادی است، و بازارهای آن از بهترین بازارهای کریسمسی اروپا هستند. هر سال از نیمه های نوامبر تا کریسمس میدان های زیبای وین به بازارهای فریبنده و جذاب کریسمسی تبدیل می شوند. عطر غذا و نوشیدنی های اتریشی در این بازارها هوش از سرتان می برد! یکی از زیباترین بازارهای وین بازار میدان سالن شهر (City Hall) است که بیشتر به سرزمینی افسانه ای شباهت دارد. بازارهای کریسمسی وین هر سال از 17 نوامبر تا 24 دسامبر ادامه دارند.

مون بلیارد، فرانسه

یکی از زیباترین بازارهای کریسمسی فرانسه را می توانید در شهر مون بلیارد ببینید. این شهر که در شرق فرانسه است به مهمان نوازی مردمش شهرت دارد. مون بلیارد در نزدیکی کریسمس به شهری افسانه ای و فوق العاده دیدنی تبدیل می گردد. در بازار کریسمسی مون بلیارد 160 غرفه وجود دارد که هرکدام اجناسی باکیفیت و معتبر را عرضه می نمایند. موسیقی، عطر غذاها، اجناس زیبا، نور و رنگ و زیبایی تزئینات کریسمسی این بازار اوقات بسیار خوشی را برایتان می سازد. بازار کریسمسی مونت بلیارد هر سال از 24 نوامبر تا 24 دسامبر به مدت یک ماه برگزار می گردد.

بازل، سوئیس

شهر بازل از دیرباز زیباترین شهر کریسمسی سوئیس به شمار می آمد. شهر بازل نه تنها به خاطر زیبایی های بازارهای کریسمسی آن، بلکه به خاطر مغازه ها و خیابان هایش هم در این ایام بسیار دیدنی است. مونسترپلاتز (Münsterplatz) یکی از زیباترین میدان های شهر بازل است که میزبان دیدنی ترین بازار کریسمسی آن است. نور و رنگ های به کار رفته در تزئینات کریسمسی بازارهای بازل، سرمای زمستان را از یاد می برد. بازارهای کریسمسی شهر بازل هر سال از 22 نوامبر تا 23 دسامبر ادامه دارند.

تمام کشورهای اخذ شده در این مطلب جزو حوزه شینگن هستند و برای ورود، احتیاج به ویزای شینگن دارند. برای کسب اطلاعات کاملی از چگونگی اخذ ویزای شینگن، می توانید مقاله های مرتبط با آن را در وب سایت خبرنگاران، مطالعه فرمایید.

منبع: هیپوتریپ
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 317

به "معرفی زیباترین و معروف ترین بازار های کریسمس در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی زیباترین و معروف ترین بازار های کریسمس در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید