کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است؟

به گزارش تور هند ارزان، کدام کشور را برای اقامت اروپا انتخاب کنم؟

این روزها اقامت اروپا هواداران زیادی پیدا نموده است. گذشته از آرام و بی دغدغه بودن و شرایط مطلوب زندگی در قاره اروپا، شاید یکی از دلایل سفر به اروپا اخذ ویزای شینگن باشد که اقامت در اروپا را راحت تر از قبل نموده است. با دریافت این ویزا می توانید در هر یک از کشورهای عضو حوزه شینگن به مدت 90 روز اقامت توریستی داشته باشید و به این ترتیب از هر کدام از کشورهای عضو شینگن که خواستید دیدن کنید.

کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است؟

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

اما بسیاری از افراد هم به قصد اقامت دائم اروپا و مهاجرت به اروپا سفر می نمایند. به طور کلی اقامت اروپا به وسیله اخذ یکی از ویزاهای زیر قابل دسترس خواهد بود:

اخذ ویزای توریستی اروپا، اخذ ویزای تحصیلی اروپا، اخذ ویزای کار اروپا، اقامت اروپا به وسیله تمکن اقتصادی، اقامت اروپا به وسیله ثبت شرکت، اقامت اروپا به وسیله سرمایه گذاری، اقامت اروپا به وسیله ازدواج، اقامت اروپا به وسیله خرید ملک و اقامت اروپا به وسیله تولد.

اما قبل از هر چیز باید هدف خود را از سفر به اروپا تعیین کنید تا به این نتیجه برسید که کدام کشور برای اقامت اروپا مناسب تر است. در ادامه تعدادی از بهترین کشورهایی که برای اقامت در اروپا می توانید برگزینید را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

1. آلمان

وجود شغل مناسب و درآمد کافی، محیط زیست پاک، درصد پایین جرم وجنایت، سرگرمی و تفریحات بسیار، جاذبه های فرهنگی و سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد، آلمان را به کشوری جذاب برای سفر و اقامت تبدیل نموده است. افراد به دلایل مختلفی آلمان را برای اقامت اروپا انتخاب می نمایند، اما شاید مهم ترین دلیل آن ها اقتصاد پویا و سیستم رفاهی این کشور باشد. از طرف دیگر بسیاری از دانشگاه های با کیفیت و قدیمی این کشور امکان تحصیل رایگان در آلمان و یا اخذ اقامت تحصیلی ارزان را برای افراد خارجی فراهم می نمایند.

آلمان یکی از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین با دریافت ویزای شینگن آلمان می توانید به مدت 90 روز اقامت توریستی آلمان را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت آلمان را داشته باشید، می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.

روش های اقامت در آلمان

  • اقامت آلمان به وسیله تحصیل
  • اقامت آلمان به وسیله اخذ ویزای کاری سوئد
  • اقامت آلمان به وسیله ازدواج
  • اقامت آلمان به وسیله سرمایه گذاری

2. سوئد

سوئد یکی از مرفه ترین، تمیزترین و گران ترین کشورها برای زندگی است. استانداردهای زندگی در سوئد در سطح بسیار بالایی است به همین دلیل این کشور بهترین امکانات را برای زندگی ساکنین خود فراهم می نماید. درآمد سالانه و امنیت شغلی در کشور سوئد بسیار بالاست و به همین دلیل کسانی که به وسیله اقامت کاری سوئد به این کشور مهاجرت نموده اند بسیار از شرایط کاری خود راضی هستند. اگر تحمل سرمای سوئد را داشته باشید، بدون شک سوئد با شرایط عالی زندگی و طبیعت بسیار زیبایی که دارد، یکی از بهترین کشورها برای اقامت اروپا است.

سوئد یکی از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین با دریافت ویزای شینگن سوئد می توانید به مدت 90 روز اقامت توریستی سوئد را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت سوئد را داشته باشید، می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.

روش های اقامت در سوئد

  • اقامت سوئد به وسیله ازدواج
  • اقامت سوئد به وسیله اخذ ویزای کاری سوئد
  • اقامت سوئد به وسیله سرمایه گذاری
  • اقامت سوئد به وسیله تحصیل

3. نروژ

نروژ کشوری کوهستانی در شمال اروپا است. درصد جرم و جنایت در نروژ بسیار پایین است و یکی از امن ترین کشورها برای زندگی است. صنعت کشاورزی در این کشور بسیار رونق دارد و به همین دلیل نروژ یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. تحصیل در کشور نروژ رایگان و از سطح بالایی برخوردار است. این کشور از لحاظ رفاه اجتماعی و سلامت و بهداشت نیز از سطح بسیار بالایی برخوردار است، اما به همان اندازه هزینه های زندگی در نروژ بسیار بالا است.

نروژ طبیعت بسیار زیبایی دارد، اما برای اقامت در نروژ باید به این نکته توجه کنید که این کشور آب و هوای بسیار سردی دارد، به طوریکه هوای نروژ در مناطق شاقتصادی آن قطبی می باشد. صرفنظر از آب و هوای بسیار سرد این کشور، نروژ یکی از بهترین کشورها برای اقامت اروپا است. نروژ یکی از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین با دریافت ویزای شینگن نروژ می توانید به مدت 90 روز اقامت توریستی نروژ را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت نروژ را داشته باشید، می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.

روش های اقامت در نروژ

  • اقامت نروژ به وسیله تحصیل
  • اقامت نروژ به وسیله سرمایه گذاری
  • اقامت نروژ به وسیله ازدواج
  • اقامت نروژ به وسیله اخذ ویزای کار نروژ

4. هلند

هلند کشوری بسیار زیبا واقع در شمال غربی اروپا است. زندگی در هلند به عنوان دروازه ای رو به اروپا شناخته شده است. هلند یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و افراد زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر می نمایند. شرایط و هزینه های زندگی در هلند معقول است و امکانات بالایی را برای شهروندان خود فراهم می نماید. مردم هلند بسیار مهمان نواز هستند و در سفر به این کشور احساس غربت نخواهید کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد این کشور را برای اقامت اروپا انتخاب می نمایند. زبان رسمی مردم هلند، هنلدی است اما در این کشور به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نیز صحبت می گردد.

هلند نیز یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین با دریافت ویزای شینگن هلند می توانید به مدت 90 روز اقامت توریستی هلند را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت هلند را داشته باشید، می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.

روش های اقامت در هلند

اخذ ویزای تحصیلی هلند

  • اقامت هلند به وسیله سرمایه گذاری
  • اقامت هلند به وسیله دریافت ویزای کار هلند
  • اقامت هلند به وسیله ویزای تحصیلی هلند
  • اقامت هلند به وسیله ازدواج

5. انگلستان

انگلستان بزرگترین و پیشرفته ترین کشور بریتانیا است. پایتخت انگلیس شهر لندن است و با کشورهای ولز و اسکاتلند همسایه است. انگلستان بزرگترین شهر قاره اروپا است و از اطراف با دریا احاطه شده است. انگلستان با حفظ بافت تاریخی خود ترکیبی از معماری کهن و مدرن را به وجود آورده است. انگلستان با سیستم آموزشی برتر خود یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است تا جایی که تحصیل در دانشگاه هایی مانند آکسفورد و کمبریج آرزوی بسیاری از جوانان است. شرایط زندگی و کاری لندن نیز از سطح بالایی برخوردار است اما به همان میزان انگلیس شهر گرانی برای زندگی محسوب می گردد.

انگلیس یکی از بهترین کشورها برای اقامت اروپا است. اگر قصد سفر تفریحی به انگلیس را دارید می توانید برای دریافت ویزای توریستی انگلیس اقدام کنید در غیر این صورت برای اقامت در انگلیس می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.

روش های اقامت در انگلیس

  • اقامت انگلیس به وسیله ویزای کار انگلیس
  • اقامت انگلیس به وسیله اخذ ویزای تحصیلی انگلیس
  • اقامت انگلیس به وسیله ازدواج
  • اقامت انگلیس به وسیله سرمایه گذاری
  • اقامت انگلیس به وسیله ازدواج

6. اتریش

اتریش کشوری بسیار زیبا با فرهنگی بسیار غنی است. مردم اتریش بسیار اجتماعی هستند و اگر شما نیز ظاهری آراسته داشته باشید و منظم باشید دوستان خوبی در این کشور پیدا خواهید کرد. پایتخت اتریش شهر وین است و از اطراف با کشورهای اسلواکی، مجارستان، جمهوری چک، آلمان، لیختنشتاین، سوئیس، ایتالیا و اسلوونی احاطه شده است. اتریش یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی است و از سطح زندگی بالایی برخوردار است، به همین دلیل یکی از بهترین کشورها برای اقامت اروپا است. شرایط کاری اتریش در سطح بسیار مطلوبی است به طوری که نرخ پایین بیکاری در بعضی شهرهای آن بسیاری از کارفرمایان را با مشکل روبرو نموده است.

اتریش نیز یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین با دریافت ویزای شینگن اتریش می توانید به مدت 90 روز اقامت توریستی اتریش را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت اتریش را داشته باشید، می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.

روش های اقامت در اتریش

  • اقامت اتریش به وسیله تابعیت دوگانه
  • اقامت اتریش به وسیله ازدواج
  • اقامت اتریش به وسیله کار
  • اقامت اتریش به وسیله سرمایه گذاری

7. سوئیس

سوئیس کشوری زیبا واقع در اروپای غربی است. پایتخت کشور سوئیس برن است و با کشورهای اتریش، لیختن اشتاین، فرانسه، آلمان و ایتالیا هم مرز می باشد. سوئیس در میان کشورهای بسیار ثروتمند با استانداردهای بسیار بالای زندگی جای دارد. اقتصاد قوی و قوانین بانکی مناسب سوئیس نیز دلیل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در این کشور است، به همین دلیل بسیاری از افراد سوئیس را برای اقامت اروپا انتخاب می نمایند. سوئیس از جمله گران ترین شهرهای جهان و معمولا هزینه مسکن در این کشور بالا است.

سوئیس نیز یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین با دریافت ویزای شینگن سوئیس می توانید به مدت 90 روز اقامت توریستی سوئیس را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت سوئیس را داشته باشید، می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید.

روش های اقامت در سوئیس

  • اقامت سوئیس به وسیله ویزای کار سوئیس
  • اقامت سوئیس به وسیله اخذ ویزای تحصیلی سوئیس
  • اقامت سوئیس به وسیله سرمایه گذاری
  • اقامت سوئیس به وسیله ازدواج
منبع: فلای تودی
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 321

به "کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید