تور ارزان روسیه: پوتین: حملات سایبری برضد روسیه مغلوب شد

به گزارش تور هند ارزان، رئیس جمهور روسیه با اشاره به حملات متعدد سایبری به زیرساخت های این کشور از نقاط مختلف در جهان، گفت که ماهیت چالش ها و تهدید ها برای امنیت سایبری روسیه به سرعت در حال تغییر است.

تور ارزان روسیه: پوتین: حملات سایبری برضد روسیه مغلوب شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست مجازی با اعضای شورای امنیت این کشور بیان کرد که حملات سایبری برضد روسیه باخت چرا که مسکو آماده این حملات بود.

وی ادامه داد: پس از آغاز عملیات ویژه، یک جنگ واقعی در فضای اطلاعاتی برضد روسیه به راه افتاد. تعداد حملات سایبری به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

پوتین بعلاوه اضافه نمود که از کشور های مختلف برضد روسیه حملات سایبری انجام می گردد. آن ها به وضوح با یکدیگر هماهنگ هستند.

رئیس جمهور روسیه درباره این حملات گفت که ماهیت چالش ها و تهدید ها برای امنیت سایبری روسیه به سرعت در حال تغییر است و باید این مسئله را در نظر گرفت.

پوتین ادامه داد: در استفاده از برنامه ها و تجهیزات دیجیتال خارجی، در نظر گرفتن ریسک لازم است.

رئیس جمهور روسیه اضافه نمود که برای تقویت حاکمیت تکنولوژیک، کابینه وزیران احتیاج به ایجاد یک پایگاه الکترونیکی مدرن دارد.

وی بعلاوه پیشنهاد داد که در جلسه شورای امنیت این کشور درباره پیش نویس مبانی سیاست دولتی در حوزه امنیت زیرساخت اطلاعات حیاتی بحث و مصاحبه گردد.

بعلاوه نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه نیز در این نشست مجازی در خصوص وظیفه راهبردی تقویت حاکمیت روسیه در فضای سایبری جهانی سخنرانی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2166

به "تور ارزان روسیه: پوتین: حملات سایبری برضد روسیه مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: پوتین: حملات سایبری برضد روسیه مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید