پرواز ناکام عقاب نهاجا مقابل فرش حداد

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران/اصفهان هفته یازدهم لیگ دسته والیبال باشگاههای کشور با پیروزی 3 بر2 فرش حداد مقابل عقاب نهاجا تهران پیگیری شد.

پرواز ناکام عقاب نهاجا مقابل فرش حداد

در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های کشور و در دومین هفته از دور برگشت (امروز آدینه 27 دی ماه) 4 ملاقات در شهرهای مختلف برگزار گردید که در جریان این ملاقاتها تیم صنعت فرش حداد در سالن هفده شهریور مجموعه ورزشی تختی میزبان تیم عقاب نهاجا تهران بود.

به گزارش خبرنگاران، شاگردان امیرهوشنگ شاهزمانی که هفته گذشته در ملاقاتی خارج از خانه مغلوب تیم سفیر جوان رامسر شدند امروز از ابتدای ست اول بازی را مقتدرانه در دست گرفتند و نتیجه 25 بر 9 را به نام خود ثبت کردند.

با وجود این که در ست دوم تهرانی ها در سرویس و حمله بهتر از ست اول عمل کردند، اما دریافت داخل میدان نه چندان رضایت بخش تیم جوان عقاب نهاجا تهران باعث شد ست دوم را با امتیاز 25 بر 22 به میزبان خود واگذار نمایند.

در ست سوم این بازیکنان نیروی هوایی بودند که در حضور محمد سلطان حسینی - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و تماشاگران پرشور اصفهانی و در تقابل یک رقابت نزدیک با حمله های متداوم و استفاده مفید از توپ های برگشتی در مقابل اشتباهات فردی بازیکنان میزبان، با نتیجه 25 بر 23 به سود خود ثبت کردند.

در شرایطی ست چهارم شروع شد که بازیکنان فرش حداد احساس خطر کردند و سعی در استفاده از تاکتیک های متنوع در خط حمله کردند، در آن طرف تور نیز مدافعین عقاب نهاجا در یک بازی پایاپای مانع از عبور ضربات محکم بازیکنان تیم میزبان شدند. در امتیازات سرانجامی ست چهارم اعتراض شدید و پیاپی شاهزمانی با اشتباه داوری ثابتی پور- داور اول- هم کارساز نشد و در نهایت عقاب نهاجا، ست چهارم را با نتیجه 25 بر 20 پیروز شد تا کار به ست پنجم کشانده گردد.

بازی بی دغدغه ای که فرش حداد می توانست سه بر صفر به سود انتها دهد به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شد. در نهایت این شاگردان شاهزمانی بودند که ست پنجم با نتیجه 15 بر12 به رجحان رسیدند تا در نهایت پیروز این ملاقاتِ در ابتدا آرام و در سرانجام پرهیجان شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 800

به "پرواز ناکام عقاب نهاجا مقابل فرش حداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ناکام عقاب نهاجا مقابل فرش حداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید