پرسپولیس قید بمب استقلال را زد! ، واکنش درویش به رفتار عجیب مهاجم بلاتکلیف

به گزارش تور هند ارزان، رفتار مهاجم استقلالی باعث دلخوری مدیرن باشگاه پرسپولیس شده است.

پرسپولیس قید بمب استقلال را زد! ، واکنش درویش به رفتار عجیب مهاجم بلاتکلیف

به گزارش خبرنگاران آنلاین، باشگاه پرسپولیس پس از اینکه کاوه رضایی نتوانست با استقلال تهران قرارداد رسمی منعقد کند با چراغ سبز مدیر برنامه های او برای مذاکره روبرو شد تا سراغ این مهاجم برود.

رضایی که در تمرینات پیش فصل با استقلال تهران تمرین می کرد به علت بعضی مسائل نتوانست قراردادش را خیلی زود با آبی پوشان امضا کند تا با فهرست تکمیل این باشگاه در فصل جاری روبرو گردد و در جمع بازیکنان فصل جاری این تیم حضور نداشته باشد.

کاوه رضایی که برای حضور در جام جهانی 2022 به فوتبال باشگاهی کشور بازگشت پس از بیرون ماندن از فهرست استقلال به وسیله مدیر برنامه های خود جلساتی رسمی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه برگزار گرد و پیشنهاد اقتصادی سرخ ها را نیز دریافت کرد.

مدیر برنامه های رضایی پس از اینکه با تمام درخواست های این بازیکن موافقت رسمی شد از درویش فرصت خواست تا پاسخ نهایی را بازیکن پیشین استقلال بدهد.

با گذشت چهار روز از آخرین مذاکرات طرفین، خبری از کاوه رضایی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نشد. مدیران باشگاه هم ضمن دلخوری از رفتار عجیب این بازیکن که تمام شرایط ش پذیرفته شده بود در نهایت قید جذب او را زدند.

درویش از محمد محمدی معاون ورزشی خود نیز خواسته است به هیچ وجه سراغ کاوه رضایی را تا زمان بازگشت خود این بازیکن به میز مذاکره نگیرند و اصراری به جذب او نداشته باشند.

تصمیم درویش برای قطع فرایند مذاکره با کاوه رضایی در حالی رخ داده که شیخ دیاباته به توافق نهایی با پرسپولیس رسیده است و تنها باید برای امضای قرارداد در تهران حاضر گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2214

به "پرسپولیس قید بمب استقلال را زد! ، واکنش درویش به رفتار عجیب مهاجم بلاتکلیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قید بمب استقلال را زد! ، واکنش درویش به رفتار عجیب مهاجم بلاتکلیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید