بازی در دوحه مهم تر از دیدار برگشت پرسپولیس در تهران است

به گزارش تور هند ارزان، جواد منافی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بازی رفت پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی رفت پرسپولیس نسبت به بازی برگشت این تیم با الدحیل اهمیت بیشتری دارد. اگر پرسپولیس بتواند در دوحه نتیجه قابل قبولی کسب کند خواهد توانست در استادیوم ازادی تهران نتیجه خوبی را کسب کند.

بازی در دوحه مهم تر از دیدار برگشت پرسپولیس در تهران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مهاجمان الدحیل زهردار هستند. آنها کمتر موقعیت گلی را از دست داده اند. بنابراین مدافعان و هافبک های پرسپولیس باید حواس خود را جمع نمایند تا اشتباه فردی نداشته باشند.

مربی اسبق پرسپولیس درباره شانس حضور این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: اینکه پرسپولیس و استقلال توانسته اند تا این مرحله بالا بیایند و شانس خود را برای صعود به نیمه نهایی امتحان نمایند برای فوتبال ایران بسیار خوب است. من فکر می کنم حق برانکو ایوانکوویچ و بازیکنانش است که حالا در آسیا هم خودنمایی نمایند و نشان دهند فوتبال باشگاهی ایران با وجود کمبودهای مالی که دارد می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

منافی درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی های اخیر این تیم در رقابت های لیگ برتر اضافه کرد: متاسفانه کادرفنی نمی تواند با توجه به محرومیتی که پشت سر گذاشت تغییرات زیادی را در فاز تهاجمی ایجاد کند. تیم هایی هم که مقابل پرسپولیس در هفته های اخیر به میدان رفتند تنها به فکر کسب یک امتیاز بودند و سعی داشتند روی ضدحملات به پیروز برسند. به همین خاطر دفاع چندلایه ای انجام می دهند که کار را برای مهاجمان پرسپولیس سخت می نماید.

وی درباره عدم تغییر تاکتیک پرسپولیس در چنین بازی های اذعان داشت: برانکو ایوانکوویچ بهتر از هر شخص دیگری می داند بازیکنانش با کدام روش ها می توانند به گل برسند و پیروز شوند. کمبود بازیکن یکی از مشکلات بزرگی است که پرسپولیس باید آن را مدیریت نموده و تا نیم فصل امتیازات را جمع آوری کند. در نیم فصل دوم که بازیکنان جدید به جمع سرخپوشان اضافه گردد قطعا سبک بازی های پرسپولیس نیز تغییراتی به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 35

به "بازی در دوحه مهم تر از دیدار برگشت پرسپولیس در تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در دوحه مهم تر از دیدار برگشت پرسپولیس در تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید