محمودزاده:پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است، فسخ یک طرفه برای بازیکنان طبعات حقوقی دارد خبرنگاران

به گزارش تور هند ارزان، مسئول جابجایی لیگ برتر گفت: از روز شنبه دوم اسفند ماه تا پایان ساعت اداری بیست و هشتم اسفند ماه، زمان ثبت اداری و تایید بازیکنانی است که با باشگاه ها به توافق برسند

محمودزاده:پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است، فسخ یک طرفه برای بازیکنان طبعات حقوقی دارد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمودزاده مسئول جابجایی لیگ برتر در مورد تعیین بازه زمانی جابجایی نیم فصل گفت: با توجه به اینکه ملاقات معوقه پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در روز آدینه د یک اسفند ماه در سیرجان برگزار می گردد، از فردای این بازی ملاقاتهای دور رفت لیگ برتر به انتها می رسد.

وی ادامه داد: از روز شنبه دوم اسفند ماه تا انتها ساعت اداری بیست و هشتم اسفند ماه، زمان ثبت اداری و تایید بازیکنانی است که با باشگاه ها به توافق برسند البته فسخ قرارداد به خصوص فسخ قرارداد توافقی هر زمانی می توانند با یکدیگر قطع همکاری نمایند.

او در مورد حداکثر سهمیه قراردادهای جدید عنوان داشت: هر باشگاهی نسبت به ثبت بازیکن جدید حداکثر 6 بازیکن را می تواند در اختیار بگیرد با رعایت شرایط آیین نامه .یعنی داشتن جای خالی در لیست اسامی خودشان، انشاالله نسبت به ثبت قراردادها اقدام نمایند که سازمان لیگ هم در این محدوده در خدمت باشگاه ها هست.

مسئول جابجایی لیگ برتر فوتبال با اشاره به مطالبات باشگاه ها تاکید نمود: چون شرایط نیم فصل شرایط خاصی است انشاالله باشگاه با مراجعه به کمیته تعیین شرایط و انضباطی، مسائل حقوقی شان را که بخشی از آن در ابتدای فصل حل کردند بخش دیگر را در نیم فصل حل نمایند که نسبت به ثبت قراردادها دچار مشکل نشوند.

محمودزاده در رابطه با نام تیم های که پنجره جابجاییشان بسته است، توضیح داد: در لیگ برتر پنجره نقل و انتقال پرسپولیس و استقلال بسته است و با توجه به شرایطی که وجود دارد بایدمکاتباتی با فیفا انجام داده و نسبت به حل مطالباتشان اقدام نمایند که فیفا هم بعد حل این مسئله فورا نامه نگاری را انجام می دهد اگر نه که به مشکل برمی خورند. باشگاه فولاد خوزستان هم باید برای حل مشکلش اقدام کند.

او در پاسخ به اینکه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می توانند از بازیکنان جدید خود بهره بگیرند، گفت: هر زمان که پنجره تیمی باز باشد در محدوده 2 اسفند تا 28 اسفند می توانند به ثبت قرارداد و ریجستر بازیکنان جدیدشان اقدام نمایند و در این بین فرقی میان نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و دیگر تیم ها نیست.

او در انتها درباره فسخ های یکطرفه بازیکنان به برنامه ورزش ایران از رادیو ایران گفت: درست است که در قضیه فیخ یکطرفه سازمان لیگ گاهی اوقات این موارد را ثبت می نماید و آنها جدا می شوند اما تبعات حقوقی دارد و منتهی به این می گردد که در کمیته تعیین شرایط بازیکنان را دچار محرومیت می نماید. بازیکنان سعی نمایند دقت عمل را در این زمینه به کار بگیرند و به راحتی از باشگاه هایشان جدا نشوند و همینطور باشگاه ها این موضوع را در نظر بگیرند. هم مطالبات و هم مسائل حل گردد که انشاالله پرونده های کمتری در کمیته تعیین شرایط به خاطر فسخ های یکطرفه داشته باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1618

به "محمودزاده:پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است، فسخ یک طرفه برای بازیکنان طبعات حقوقی دارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده:پنجره جابجایی استقلال و پرسپولیس بسته است، فسخ یک طرفه برای بازیکنان طبعات حقوقی دارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید