عربستان؛ کابوس فوتبال ایران

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: با شکست پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرونده حضور تیم های ایرانی در این دوره از بازی ها بسته شد. فولاد در مرحله گروهی، سریع ترین خروج تیم های ایرانی را رقم زد و پرسپولیس هم آخرین نماینده ایران بود که بیشترین پیش روی در این لیگ را داشت.

عربستان؛ کابوس فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران، به غیر از فولاد و پرسپولیس، دو تیم تراکتور و استقلال هم از ایران در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند که آن ها هم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از این تورنمنت خارج شدند. وجه اشتراک تیم های ایرانی در این دوره از بازی ها این بود که همگی به تیم های عربستانی باختند و کنار رفتند. فولاد در مرحله گروهی که النصر قرار داشت با شکست برابر این تیم پیروز به صعود نشد. تراکتور در یک هشتم نهایی به النصر عربستان باخت و حذف شد. الهلال هم که دو تیم مطرح ایرانی یعنی استقلال و پرسپولیس را در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از پیش رو برداشت.

به این ترتیب هر 4 نماینده ایران برابر دو تیم عربستانی طعم تلخ شکست و ناکامی را چشیدند تا فعلا عربستان، کابوس فوتبال باشگاهی ایران باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1950

به "عربستان؛ کابوس فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان؛ کابوس فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید