خبرنگاران همراه با حواشی هفته ششم لیگ برتر؛ آشتی کردند، اشک ریختند و مصدوم شدند

به گزارش تور هند ارزان، تهران- خبرنگاران- هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران حواشی جالب توجهی را داشت که در این گزارش به آن پرداخته شده است.

خبرنگاران همراه با حواشی هفته ششم لیگ برتر؛ آشتی کردند، اشک ریختند و مصدوم شدند

به گزارش خبرنگاران، هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار گردید که ملاقات 2 تیم پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل حضور سرخپوشان تهرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در ادامه با حواشی جالب هفته ششم همراه باشید:

سپاهان-نساجی:

طلایی پوشان با چهار گل پیروز شدند از سد حریف خود بگذرند و سومین برد این فصل را با محرم نویدکیا به دست بیاورند و باخت در برابر نفت مسجدسلیمان را به دست فراموشی بسپرند. نساج ها روی یکی 2 صحنه داوری معترض بودند اما نه آنقدر که شاهد درگیری ویژه ای باشیم. پیش از آغاز مسابقه نیز باشگاه سپاهان در ادامه تقدیر و تشکرها از نفراتی که پیش از این برایشان به میدان رفته اند از وحید فاضلی و حمیدرضا فرزانه تقدیر به عمل آوردند که حرکت بسیار جالب و پسندیده ای بود.

فولاد-سایپا:

جالب است اما در ملاقات فولاد این بار حاشیه خاصی وجود داشت. شاید به همین دلیل بود که این تیم پیروز شد با ارائه یک بازی زیبا، سه بر صفر از سد سایپا بگذرد و به دومین پیروزی فصل برسد و دوباره خودش را در میان بالانشینان قرار دهد. در سوی مقابل شاهد اولین شکست سایپا در لیگ بیستم بودیم. کنار زمین درگیری خاصی بین کادرهای فنی وجود نداشت و همه چیز در صلح و صفا به اتمام رسید.

صنعت نفت-گل گهر:

بازهم صنعت نفت در خانه به فزونی رسید و توانست چند ساعتی را در صدر جدول بگذراند. امیر قلعه نویی یکی از چهره های ویژه این ملاقات بود. او و کادرش به پنالتی گرفته شده برای صنعت نفت شدیدا معترض بودند و حتی معتقد بودند یک بازیکن از حریف هم باید اخراج گردد. ژنرال در انتها بازی توسط اندک تماشاگران صنعت نفت که از روی پشت بام یکی از منازل اطراف بازی را تماشا می کردند تشویق شد و همین امر باعث شد تا احساساتی گردد. گل گهر برای دومین بازی متوالی نتیجه را واگذار کرد.

پیکان-آلومینیوم:

تنها بازی صفر بر صفر هفته ششم می توانست گل داشته باشد اگر امیر روستایی برای دومین بار در این فصل پنالتی اش را از دست نمی داد. او بعد از انتها مسابقه با گریه زمین را ترک کرد. در سوی مقابل حسین پورحمیدی هم به درخشش در درون دروازه آلومینیوم ادامه داد. مهمترین اتفاق این مسابقه مصدومیت شدید محسن ربیع خواه بود. هافبک سابق پرسپولیس توسط علیرضا کوشکی مصدوم شد و با آمبولانس به بیمارستان رفت. او دچار شکستی استخوان نازک نی شده و چند ماهی دور از میادین خواهد بود. این بازیکن خوش اخلاق گفت از بدشانسی دارد دیوانه می گردد!

مس-نفت:

اولین گل و اولین برد تاریخ مس رفسنجان در لیگ برتر به ثبت رسید و این مهمترین اتفاق بازی بود. شاگردان محمد ربیعی انتها طلسم شکاندند و نفتِ مجتبی حسینی هم نتوانست به فرایند خوب خود ادامه دهد. آنها هفته قبل با نتیجه سه بر یک سپاهان را شکست داده بودند اما در رفسنجان به هدف خود نرسیدند. این بازی حاشیه خاص دیگری نداشت.

ماشین سازی-تراکتور:

هر 2 تیم با سرمربیان جدید وارد میدان شده بودند و بازی در حالی که قرار بود در استادیوم بنیان دیزل برگزار گردد با توافق 2 تیم به استادیوم یادگار امام منتقل شد. تراکتور با گل بازیکن تعویضی خود محمد قنبری که فصل پیش درماشین سازی بود به فزونی رسید. مسعود شجاعی پیروزی شیرینی را در دقیقه 93 به دست آورد تا تراکتور به نوعی از بحران خارج گردد. البته هنوز کلاف کادر فنی سردرگم و مبهم است. سبزقبایان تبریزی همچنان در حسرت پیروزی هستند و باید دید چه زمانی می توانند از قعر جدول جدا شوند و به نخستین برد لیگ بیستم دست پیدا نمایند.

شهرخودرو - استقلال:

اولین پیروزی خارج از خانه استقلال با محمود فکری به دست آمد و آبی پوشان پیروز شدند بعد از 2 هفته روی خوشی را ببینند و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود نمایند. پیش از آغاز مسابقه مهدی رحمتی با بازیکنان و کادر فنی استقلال خوش وبش داشت ولی آشتی اش با سید حسین حسینی و همچنین صحبت های طولانی اش با رشید مظاهری از همه جالب تر بود. مظاهری با لباسی شبیه به لباس ناصر حجازی خوش درخشید و تیمش را در چند مرحله نجات داد.

سبحان خاقانی به عنوان سورپرایز فکری پیروز شد گلزنی کند و خوشحالی خاصی داشته باشد. در این بین اخراج محمدعرفان معصومی هم برنامه های رحمتی را به هم ریخت. محمدحسین مرادمند روی تکل بازیکن اخراجی شهرخودرو شدیدا اسیب دید. محمد نادری نیز که دست به مصدومیتش به اصطلاح ملس است در انتهای بازی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و وضعیتش نامشخص است. در انتها باید به اشک های مهدی قایدی هم اشاره کنیم. مهاجم استقلال بعد از تعویض و به خاطر عدم پیروزیتش در گلزنی ناراحت بود و اشک ریخت.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1493

به "خبرنگاران همراه با حواشی هفته ششم لیگ برتر؛ آشتی کردند، اشک ریختند و مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همراه با حواشی هفته ششم لیگ برتر؛ آشتی کردند، اشک ریختند و مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید