واکنش پوتین به تحریم های اخیر واشنگتن علیه مسکو

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران : رئیس جمهور روسیه تصور غلط آمریکا درباره قدرتش درمقابل دیگران را اشتباه خواند و گفت آمریکا فکر می نماید می تواند با هر اقدامی مقابله کند.

واکنش پوتین به تحریم های اخیر واشنگتن علیه مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در اظهاراتی نسبت به تصور آمریکا از قدرت داشتن دربرابر تهدید های کشور های دیگر دنیا واکنش نشان داده و آن را تصوری نادرست دانست.

پوتین در سخنانی در واکنش به تحریم های اخیر واشنگتن علیه مسکو، خاطرنشان کرد: آمریکا به اشتباه فکر می نماید قدرت از بین بردن تهدید های دیگر کشور ها را دارد. این اشتباه است.

او در ادامه به نقل از رئیس جمهور آمریکا گفت: ما ازسوی کنگره درباره بعضی تهدید های خارجی می شنویم. همه این تهدید ها در راستای فرایند سیاسی آمریکا انجام می گردد.

پوتین در ادامه گفت: مقامات آمریکا فکر می نمایند کشورشان از نظر سیاسی، مالی و نظامی به گونه ای است که می توانند با هر اقدامی مقابله نمایند. مشکل چنین جوامعی این است که آن ها فکر می نمایند به مقدار ای قدرتمند هستند که اگر اشتباه نمایند مسئله ای پیش نمی آید.

این مقام ارشد روسیه در ادامه اضافه کرد: ما در حال حاضر با چنین مردمی معامله می کنیم، اما با جنگ تهدیدشان می کنیم و مسائل را به جایی خواهیم رساند که دیگر نتوان آن را حل کرد.

این سخنان پوتین تنها چند روز پیش از نشست او با جو بایدن همتای آمریکایی اش، در ژنو بیان شده است. به تازگی کاخ سفید جدول برنامه های سفر جو بایدن به کشور های اروپایی در روز های آینده را منتشر کرد. بنابر این رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 16 ژوئن با ولادیمیر پوتین در ژنو مرکز سوئیس ملاقات خواهد نمود.

ولادیمیر پوتین روز گذشته در نشست مجمع مالی بین المللی سن پترزبورگ خاطرنشان کرد: درصورتی که جلسه ای با بایدن داشته باشیم موضوع بحث دو طرف، ثبات استراتژیک، تنظیم منازعات بین المللی، فرایند خلع سلاح، مبارزه با تروریسم، مبارزه با شیوع کرونا و مسائل زیست محیطی خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1817

به "واکنش پوتین به تحریم های اخیر واشنگتن علیه مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پوتین به تحریم های اخیر واشنگتن علیه مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید