نجات معجزه آسای کودک 9 ساله از چاه 12 متری

به گزارش تور هند ارزان، رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: پسر بچه 9 ساله ای که امشب به داخل چاهی به عمق 12 متر سقوط نموده بود، با کوشش آتش نشانان از داخل چاه خارج شد.

نجات معجزه آسای کودک 9 ساله از چاه 12 متری

به گزارش خبرنگار از ، محمد هادی قانع در بیان جزییات این حادثه اسم کرد: در پی تماس خانواده ای نگران با سامانه 125 مبنی بر سقوط فرزندشان به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت 21:40 دقیقه امشب آتش نشانان تیم تخصصی چاه نورد از ایستگاه 12 را به روستای چاه شیرین حوالی کفترک، اعزام کرد.

او ادامه داد: بنا به اظهار خانواده کودک حادثه دیده، اعضای خانواده جهت سرگرمی به فضای سبز اطراف روستا رفته بودند که کودک 9 ساله آن ها هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط و تاریکی شب ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیکی زمین های زارعی سقوط نموده بود؛ و زمانی که والدین متوجه شدند که پسر شان درکنار آن ها حضور ندارد، پس از جست و جو متوجه شدند که او به یکباره به داخل چاه موجود دراین قطعه زمین سقوط نموده است.

قانع اضافه نمود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به سرعت مشغول عملیات شدند با استفاده از ابزار مخصوص نجات و نصب کارگاه بر روی دهانه دو متری چاه، وارد چاه شده و این کودک 9 ساله را که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود از داخل چاه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز توضیح داد: نیرو های آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل و نصب حفاظ و درپوش بر روی چاه، محل حادثه را جهت انجام تحقیقات لازم به عوامل انتظامی تحویل دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1861

به "نجات معجزه آسای کودک 9 ساله از چاه 12 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات معجزه آسای کودک 9 ساله از چاه 12 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید