نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد

به گزارش تور هند ارزان، رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اطلاع داد.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام نتایج اولیه، دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته ها است، از روز چهارشنبه مورخ 10 خرداد در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دریافت است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز پنج شنبه مورخ 11 خرداد تا ساعت 24 روز سه شنبه 16 خرداد می توانند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته نمایند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه نمود: آن دسته از متقاضیان علاقه مند به انتخاب رشته های تحصیلی مراکز و واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از 11 خرداد به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اسفند ماه سال گذشته، گفت: در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 تعداد 471 هزار و 528 نفر شرکت نموده اند که از این تعداد 255 هزار نفر زن و 216 هزار و 528 نفر مرد هستند که در 6 گروه آزمایشی و 134 کدرشته به رقابت پرداختند.

پور عباس تأکیدکرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در مورد نحوه انتخاب رشته اطلاعیه انتشار کارنامه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 و زمان تکمیل فرم انتخاب رشته که همزمان با اعلام نتیجه اولیه در سایت سازمان منتشر می گردد به دقت مطالعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2336

به "نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید