سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد

به گزارش تور هند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد.

سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران ، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر حشمت اله علی نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب کرد .

بر اساس این گزارش، دکتر زلفی گل در این حکم آورده است: انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت بزرگ خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی بکار گیرید .

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم چنین در نامه ای جداگانه از خدمات و تلاش های دکتر کوروش نوذری رییس سابق دانشگاه مازندران قدردانی کرد .

یادآور می شود: دکتر حشمت اله علی نژاد(زاده آمل - 1345 ) دارای دکترای تخصصی شیمی آلی و عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه مازندران است که پیش از این معاون اداری، مالی و نماینده وزیر در هیات ممیزه و رییس دانشکده شیمی این دانشگاه بوده است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1975

به "سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید