ناظم الشریعه: عزیزی خادم گفت، نگاه فدراسیون به فوتسال ویژه است

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: رئیس فدراسیون فوتبال قول داد توجه ویژه ای به فوتسال داشته باشد.

ناظم الشریعه: عزیزی خادم گفت، نگاه فدراسیون به فوتسال ویژه است

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص شرایط آماده سازی تیم ملی پیش از مسابقات جام جهانی فوتسال گفت: فعلاً پیگیر مسابقات لیگ برتر هستیم تا این بازی ها تمام شده و اردوهای تدارکاتی را برگزار کنیم. از سازمان لیگ خواستیم تا در صورت امکان چند روز بازی ها زودتر تمام گردد تا بازیکنان را پیش از اعزام به تورنمنت تایلند در اختیار داشته باشیم و همچنین برنامه اردوهای آماده سازی را به کمیته فوتسال ارائه دادیم تا برای برگزاری آنها برنامه ریزی گردد. از سویی چند بازی تدارکاتی نیز برای تیم ملی در نظر گرفته شده و امیدوارم با قطعی شدن آنها با شرایط بهتری به مسابقات جام جهانی پای بگذاریم.

وی با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا اردوهای تیم ملی لغو شده است اذعان داشت: البته حریفان ما در این مدت بازی های متعددی برگزار کردند و این که ما نتوانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم اتفاق چندان خوبی نیست با این حال امیدواریم تا در فرصت به جامانده تا جام جهانی بتوانیم شرایط بهتری را پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال به جلسه سال گذشته خود با رئیس فدراسیون فوتبال اشاره نمود و گفت: در روزهای پایانی اسفند سال گذشته در جلسه ای با عزیزی خادم شرکت کردم. او در این جلسه اظهار داشت که به فوتسال نگاهی ویژه خواهد داشت و با توجه به افتخار آفرینی های متعدد توسط این رشته قطعاً برای آینده برنامه های خوب برای فوتسال تدارک دیده خواهد شد. امیدوارم این نگاه عزیزی خادم ادامه داشته و شاهد توجه بیشتر به فوتسال باشیم تا افتخار آفرینی های این رشته ورزشی نیز ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1675

به "ناظم الشریعه: عزیزی خادم گفت، نگاه فدراسیون به فوتسال ویژه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: عزیزی خادم گفت، نگاه فدراسیون به فوتسال ویژه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید