فلیک: هدف مان ارائه یک بازی فوق العاده مقابل طرفداران مان است، اتفاق روز گذشته در تیم اختلال به وجود آورد

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در آستانه بازی با لیختن اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر شرایط تیمش را تشریح کرد.

فلیک: هدف مان ارائه یک بازی فوق العاده مقابل طرفداران مان است، اتفاق روز گذشته در تیم اختلال به وجود آورد

به گزارش خبرنگاران، هانسی فلیک تیم تحت هدایتش فردا شب (پنجشنبه) باید در ملاقاتی خانگی از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف با لیختن اشتاین برود، با حضور در کنفرانس خبری درباره وضعیتی که برای تیمش در آستانه این ملاقات به وجود آمده، گفت: چند بازیکن اردوی تیم ملی را ترک کردند. پنج نفر آنها به خاطر مسئله کرونا از تیم جدا شدند، نیکو شولتربک و فلوریان ویرتس مصدوم شدند. روز گذشته و یولیان دراکسلر هم دچار مصدومیت عضلانی شد و برای مدتی به دور از ترکیب خواهد بود. واقعاً برای دراکسلر متأسفم چون برنامه های بزرگی داشت.

وی بعلاوه درباره بازیکنانی که تمایلی به زدن واکسن ندارند از جمله یاشوا کیمیش گفت: من بر این باورم که افرادی که واکسن نزده اند را نباید قضاوت کنیم. از دید من تنها راه خروج از همه گیری ویروس کرونا واکسینه شدن است و حتی فوتبالیست های حرفه ای هم باید واکسن بزنند. این نظر من است، اما هر کسی حق دارد که واکسن نزند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در مورد بازی فردا شب تیمش گفت: لیختن اشتاین دوباره کوشش خواهد نمود تا یک امتیاز بگیرد. ما هم باید از موقعیت های خود بهتر استفاده کنیم. در بازی رفت دو تیم، ما در 15 دقیقه ابتدایی سه یا چهار موقعیت خیلی خوب از دست دادیم. برای بازی فردا ترکیب قدرتمندی را راهی میدان خواهیم کرد و هدف مان ارائه یک بازی فوق العاده مقابل دیدگان طرفداران مان است.

فلیک توضیح داد: جو خوبی بر تیم حاکم است. اتفاقی که دیروز افتاد اختلالی در تیم به وجود آورد، اما همه چیز طبق برنامه دنبال شد. ما به شرایط عادی بازگشته ایم و باید فردا عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم. ما به بازیکنانی که در اختیار داریم، اعتماد داریم.

وی در انتها درباره مراسمی که قرار است پیش از بازی فردا در تقدیر از یواخیم لو سرمربی پیشین مانشافت برگزار گردد، تأکید کرد: قدردان یواخیم لو هستم چون تماسی که او در سال 2006 (برای همکاری) با من داشت، زندگی ام را تغییر داد. یواخیم با وجود فشارهایی که وجود داشت، هیچگاه تسلیم نشد. ما فردا کنار هم خواهیم نشست و فوق العاده خواهد بود اگر بعد از بازی هم فرصت گپ زدن پیدا کنیم.

هانسی فلیک بین سال های 2006 تا 2014 دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود و بعد از حضوری پیروز در بایرن مونیخ، تابستان اخیر و پس از مسابقات یورو 2020 به طور رسمی جانشین یواخیم لو در مانشافت شد. او که از زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی آلمان، پنج برد متوالی برای این تیم به ارمغان آورده و رکورد صد درصد پیروزی را به ثبت رسانده، تیم تحت هدایتش در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه اروپاست و پیش از این صعودش به مرحله انتهای این رقابت ها را قطعی نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1980

به "فلیک: هدف مان ارائه یک بازی فوق العاده مقابل طرفداران مان است، اتفاق روز گذشته در تیم اختلال به وجود آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: هدف مان ارائه یک بازی فوق العاده مقابل طرفداران مان است، اتفاق روز گذشته در تیم اختلال به وجود آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید