لیورپول در پی جذب والورده

به گزارش تور هند ارزان، باشگاه لیورپول در حال برنامه ریزی برای جذب فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید است.

لیورپول در پی جذب والورده

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یورگن کلوپ در طول فصل 23-2022 بار ها مدعی شده بود که تیمش برای فصل آینده باید به صورت جدی تقویت گردد تا توان رقابت دوباره داشته باشد.

مدیران این باشگاه قصد دارند بازیکنان مدنظر این مربی آلمانی خصوصا برای بهبود شرایط خط میانی را به خدمت بگیرند و پیش از این هم الکسیس مک آلیستر را از برایتون جذب نموده اند.

بسیاری از رسانه ها در چند ماه اخیر بار ها از علاقه این باشگاه به جذب والورده خبر داده بودند و حالا ال ناسیونال مدعی شده که لیورپول پیشنهادی 60 میلیون یورویی را به رئال مادرید ارائه نموده که با پاسخ منفی آن ها روبرو شده است.

اما این پاسخ منفی باعث نشده که لیورپول از به خدمت گرفتن این ستاره اروگوئه ای ناامید گردد و آن ها حالا دومین پیشنهاد رسمی را با مبلغ 80 میلیون یورو به علاوه بند پاداش به باشگاه رئال ارسال نموده اند.

پیوستن جود بلینگام از دورتموند به رئال ممکن است باعث گردد که مدیران این باشگاه پیشنهاد ارائه شده برای والورده را آنالیز نمایند و حتی در صورت موافقت این بازیکن حاضر به فروش او باشند.

هرچند، گفته می گردد که رئال در صورت موافقت با فروش والورده هم تنها با پیشنهاد 100 میلیون یورویی موافقت خواهد نمود و لیورپول باید پیشنهادش را بهبود ببخشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2343

به "لیورپول در پی جذب والورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول در پی جذب والورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید