لزوم همکاری مجلس و دولت برای رفع کردن چالش های موجود در کشور

به گزارش تور هند ارزان، نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان ها گفت: مجلس و دولت باید با هم هماهنگ شوند تا چالش های موجود در کشور را رفع نمایند.

لزوم همکاری مجلس و دولت برای رفع کردن چالش های موجود در کشور

علی محمد اله کمک نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان ها در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: یکی از دستگاه هایی که می تواند مصوبات شورای عالی استان ها را به عنوان قوانین محلی آنالیز و تائید یا ابطال کند؛ دیوان عدالت اداری است.

وی با اشاره به اینکه نگاه رئیس دیوان به مصوبات شورای عالی استان ها، مثبت و ارزنده است، اعلام کرد: تعدد پرونده ها به دلیل نقض در قوانین موجود است، قوانین موجود به تناسب رشد جمعیت قوانین به روز و کارآمد نشده است این یکی از چالش های اساسی مدیریت شهری و روستایی است.

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان ها اضافه نمود: مصوبات شورا ها بر اساس شناخت احتیاج ها وضع می گردد یکی از احتیاج ها تامین مسکن است، همچنین باید درباره درآمد پایداری شهرداری ها نیز برنامه ریزی گردد که این منجر به بعضی فساد در شهرداری ها می گردد.

اله کمک ادامه داد: باید از ظرفیت شورا استفاده گردد، مجلس و دولت با هم هماهنگ گردد تا چالش های موجود در کشور را رفع نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1358

به "لزوم همکاری مجلس و دولت برای رفع کردن چالش های موجود در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همکاری مجلس و دولت برای رفع کردن چالش های موجود در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید