خبری ازصدور ویزای رکابزنان نشده، سفررئیس هیات خراسان رضوی جای مربی

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی دنیا در بخش جاده قرار است از روز یکشنبه هفت آینده در بلژیک برگزار گردد. تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با تأخیر بسیار اردوهای خود را در چند روز گذشته در تهران شروع نموده و نفرات هم برای حضور در این رویداد قطعی شده اند

خبری ازصدور ویزای رکابزنان نشده، سفررئیس هیات خراسان رضوی جای مربی

فدراسیون دوچرخه سواری از بین حاضرین در اردو سه ورزشکار را برای شرکت در این رویداد انتخاب نموده است. سمیه یزدانی در بخش بانوان و علی لبیب و مهدی آقا کاشی در بخش امید نمایندگان ایران در مسابقات دنیای خواهند بود.

بلیط سفر به بلژیک تهیه شده اما هنوز ویزایی برای رکابزنان صادر نشده است. طبق اعلام سفارت قرار است فردا آدینه ویزای دوچرخه سواران صادر گردد. فدراسیون دوچرخه سواری اقدامات اداری را برای اخذ ویزا انجام داده است اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت ننموده است. مسائل اخذ ویزای شینگن که همواره وجود داشته و بعلاوه بحث شیوع ویروس کرونا و تدابیری که کشور میزبان در این خصوص برای حضور شرکت کنندگان اعمال نموده، از جمله مسائلی است که صدور ویزا را با تأخیر روبرو نموده است.

اگر ویزا به موقع صادر گردد، سه ورزشکار کشورمان راهی این رقابت ها خواهند شد. نکته حائز اهمیت در اعزام این گروه در این است که تیم بدون مربی راهی این مسابقات می گردد. پراش مسئولیت راهنمایی رکابزنان را تا سرانجام بازی های المپیک توکیو برعهده داشت اما به علت عدم حضورش در ایران، از طرف فدراسیون این مسئولیت برعهده مجید ناصری گذاشته شد.

ناصری که داور بازی های توکیو بود از فدراسیون عذرخواهی و اعلام نمود که برای این رقابت ها شرایط و فرصت و زمان لازم را ندارد. به همین علت مسئولیت تیم در اردوها برعهده سجادی و حسین ناطقی افتاد. اما در نهایت هیچکدام از این نفرات هم به اسم مربی راهی بلژیک نمی شوند بلکه قرار است روزبهان رئیس هیأت خراسان رضوی به اسم مربی و سرپرست تیم را در این رویداد همراهی کند!

نود و چهارمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده دنیا از 19 تا 26 سپتامبر در فلاندر بلژیک برگزار می گردد. حضور رکابزنان ایران در این رویداد به لحاظ محاسبه و ثبت امتیازات دوچرخه سواران در رنکینگ دنیای حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1886

به "خبری ازصدور ویزای رکابزنان نشده، سفررئیس هیات خراسان رضوی جای مربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری ازصدور ویزای رکابزنان نشده، سفررئیس هیات خراسان رضوی جای مربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید