لبنان در کانون خطر است و باید هرچه سریع تر نجات داده گردد

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک عربی، حساب دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در سخنانی خطاب به ملت و هم پیمانان منطقه ای لبنان تاکید نمود که نبایست مردم لبنان را نسبت به پیامدهای حوادث اخیر پیش آمده در این کشور مسئول تلقی کرد و به آنان فشار آورد.

لبنان در کانون خطر است و باید هرچه سریع تر نجات داده گردد

او در ادامه تاکید نمود که مردم لبنان از دوستان و برادران خود انتظار دارند که کنار آنان بایستند و این ملت را در چنین شرایط بحرانی کمک دهند نه اینکه نمک به زخم آنان بپاشند.

وی اضافه نمود: از برادران و دوستان لبنان خواهان توجه مضاعف هستیم. کشور در عمق خطر قرار گرفته است. لبنان بایستی هرچه سریع تر و پیش از فوت وقت نجات پیدا کند.

دیاب بار دیگر خطاب به مردم کشورش که ماه هاست بدلیل عدم تشکیل کابینه و درگیری های سیاسی توسط مقامات لبنانی و نیز بحران مالی و آخرین مورد آن انفجار بندر بیروت آستانه صبرشان لبریز شده است، توضیح داد: از شهروندان لبنانی در مقابل ظلمی که به آنان از سوی بعضی طیف های سیاسی و تصمیم گیری های آنان روا می گردد، خواهان تحمل و صبر بیشتر هستیم. قصد نداریم به شخصی اتهام زنی کنیم چراکه در چنین شرایطی به بالاترین درجات مسؤولیت و تعهدپذیری نیاز داریم تا بلکه از این طریق از درد و آلام مردم بکاهیم.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در انتها نسبت به همکاری طیف ها و احزاب سیاسی کشورش به منظور تشکیل کابینه پس از 10 ماه به منظور کاستن از معانات مردم لبنان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1753

به "لبنان در کانون خطر است و باید هرچه سریع تر نجات داده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان در کانون خطر است و باید هرچه سریع تر نجات داده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید