قول همکاری چین به سازمان بهداشت جهانی برای همکاری درباره منشا کرونا

به گزارش تور هند ارزان، یکی از کارشناسان ارشد سازمان بهداشت جهانی از قول چین برای همکاری با این سازمان برای تحقیق درباره منشا شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

قول همکاری چین به سازمان بهداشت جهانی برای همکاری درباره منشا کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کارشناس ارشد اضطراری سازمان بهداشت دنیای روز دوشنبه گفت که چین به این سازمان تضمین داده که یک گروه بین المللی به منظور تحقیق درباره منشا ویروس کرونا در اسرع وقت تشکیل خواهد داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مایک رایان، کارشناس اضطراری سازمان بهداشت دنیای دریک کنفرانس خبری گفت: ما کاملا انتظار داریم که یک تیم تحقیقاتی تشکیل دهیم. ما باید بتوانیم یک تیم بین المللی به همکاران چینی خود اضافه کنیم و به منطقه مورد نظر رفته، نتایج مطالعات فاز اول را آنالیز نموده و آنها را راستی آزمایی کنیم. ما یاری خواهیم کرد که جامعه بین الملل از کیفیت نتایج اطمینان یابند.

وی در ادامه گفت: بازار ووهان احتمالا منشا شیوع این ویروس بوده اما اینکه عامل شیوع انسان، حیوان و یا عوامل محیلی بوده یا نه هنوز تعیین نیست. ما این تحقیقات را طی چند ماه آینده در فاز اول مورد آنالیز قرار خواهیم داد و امیدواریم که به سمت فاز دوم حرکت کنیم.

تدروس گبریسوس، مدیرکل سازمان بهداشت دنیای و مدیران ارشد دیگر این سازمان پس از تصویب قانونی در ماه می توسط وزرای بهداشت کشورهای عضو، هفته گذشته آخرین نتایج تحقیقات درباره این ویروس را به اطلاع 194 کشور عضو سازمان بهداشت قرار دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1426

به "قول همکاری چین به سازمان بهداشت جهانی برای همکاری درباره منشا کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول همکاری چین به سازمان بهداشت جهانی برای همکاری درباره منشا کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید