قاتل نامرئی در مشهد جان مادر و فرزندانش را گرفت

به گزارش تور هند ارزان، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: مادر و 2 فرزندش شنبه شب در منطقه هفت تیر این شهر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

قاتل نامرئی در مشهد جان مادر و فرزندانش را گرفت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مهدی رضایی روز یکشنبه اضافه کرد: در پی این حادثه آتش نشانان به محل اعزام شده و پس از ورود به منزل با جسد مادر خانواده و 2 فرزند دختر و پسر وی روبرو شدند.

وی ادامه داد: در آنالیز ها معین شد، گاز گرفتگی با منوکسید کربن به وسیله آبگرمکن دیواری این منزل باعث فوت این سه نفر شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: اجساد این سه نفر با هماهنگی عوامل انتظامی و قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده و علت دقیق فوت توسط پزشکی قانونی در دست آنالیز است.

وی با اشاره به خطر گازگرفتگی در فصل سرما اضافه کرد: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن علایمی شبیه سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می نماید.

رضایی ادامه داد: اگر در یک زمان چند نفر در یک محیط بسته دچار این علایم شوند به احتمال زیاد در خطر گاز مونوکسید کربن قرار دارند و باز گذاشتن مسیرهای جریان آزاد هوا و آنالیز لوله بخاری، پکیج، آبگرمکن و اطمینان از وجود کلاهک دودکش برای پیشگیری از گازگرفتگی لازم است.

هزار و 300 آتش نشان در 51 ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1428

به "قاتل نامرئی در مشهد جان مادر و فرزندانش را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل نامرئی در مشهد جان مادر و فرزندانش را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید