طاهری: آن قدر بازی مانده که به همه بازی برسد

به گزارش تور هند ارزان، نیمکت نشینی بعضی بازیکنان دراستقلال رو به افزایش است اما بیژن طاهری اعتقاد دارد که بازی به اندازه کافی برای حضورهمه بازیکنان درترکیب استقلال وجود دارد.

طاهری: آن قدر بازی مانده که به همه بازی برسد

واکنش طاهری به نیمکت نشین ها

بیژن طاهری ازوضعیت استقلال ابرازخرسندی نموده است. مربی آبی ها ازاینکه تمرینات به زمین نفت واقع درتهرانسرمنتقل شده، به شدت مسرور است:خوشبختانه چند روزی است در زمین ورزشی نفت تمرین می کنیم و وقتی در یک جا هستیم تمرکزمان بهتر می گردد و فکر و ذکرمان این نیست که هر روز به یک زمین تمرین برویم. البته خستگی در جسم بازیکنان استقلال وجود دارد چون انصافا بازی ها با فاصله کمی برگزار می گردد.

طاهری با تمجید ازپیروزی مقابل پارس جم به حرف هایش ادامه داد: پارس جنوبی تیم کوچکی نبود. آنها در نیمه دوم دو تعویض خوب کردند و از زمانی که حاتمی و سیف اللهی وارد زمین شدند شرایط این تیم بهتر شد. ما نیمه دوم فرصت داشتیم اما واقعا پارس جنوبی تیم منسجمی بود و روان بازی می کرد و یکی از بهترین تیم های بود که در این چند وقت با ما بازی نموده بود.

ازدیدگاه مربی استقلال دیگر فرصتی برای اشتباه درلیگ وجود ندارد. طاهری حرف هایش را ادامه داد: تمام کوشش ما این است که امتیازی از دست ندهیم. ما با ذوب آهنی بازی داریم که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و تیمی که بازی 2 بر صفر باخته را 3 بر 2 می برد حتما توانایی های زیادی دارد. ما شدیدا به این 3 امتیاز احتیاج داریم ولی مصمم هستیم که برنده بازی باشیم.

وی در مورد اینکه این روزها به بازیکنانی مثل فرشاد محمدی مهر، رضا آذری، محسن کریمی و ... بازی نمی رسد، گفت: ما آنقدر بازی پیش رو داریم که به همه فرصت خواهد رسید. از همین هفته بازی ها هر سه روز یک بار برگزار می گردد و به تمام مهره هایمان احتیاج مبرم داریم. قطعا به آنها که بازی نکردند بازی می رسد به شرط آنکه سرحال باشند.هر بازیکن اگر از لحاظ بدنی در شرایط مناسب قرار بگیرد مطمئن باشید به زودی به ترکیب راه پیدا خواهد نمود.

10-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 172

به "طاهری: آن قدر بازی مانده که به همه بازی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: آن قدر بازی مانده که به همه بازی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید