باید جلوی سلب میزبانی ایران را بگیریم

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد در واکنش به اخبار منتشر شده درباره میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ایران امن ترین کشور در خاورمیانه و غرب آسیا است و اجازه نمی دهیم به میزبانی تیم های ایرانی در آسیا خدشه وارد گردد.

باید جلوی سلب میزبانی ایران را بگیریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ایران تا به امروز با امنیت کامل از تیم های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی نموده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین AFC در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را به همراه داشت شاهدی بر این مدعاست. به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می دهیم که به میزبانی تیم های ایرانی خدشه وارد نمایند.

وی ادامه داد: نمی دانم که این جوسازی بعضی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی کنیم اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم های دیگر را هم می گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر به وسیله فوتبال و به بهانه های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند.

انصاری فرد تاکید نمود: در خاورمیانه و غرب اسیا هیچ جا امن تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام نموده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش بینی های لازم را انجام داده ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

وی یادآور شد: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی های زیادی را در کشور ثالث انجام داد، بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای دیگر انجام شد و تیم از حمایت طرفداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت ها ایستادگی کرد و هشیار بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه گفت: این حق تیمهای ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است اما فکر می کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی های بین المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست های غیرواقعی بایستد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 799

به "باید جلوی سلب میزبانی ایران را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید جلوی سلب میزبانی ایران را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید