شاهین طبع: از باخت چین انگیزه بیشتری گرفتیم، دلیل بازی نکردن میرزایی فنی بود

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از باخت چین برابر نیجریه انگیزه بیشتری گرفتیم و دلیل بازی نکردن میثم میرزایی در این رقابت ها تنها مسائل فنی بود.

شاهین طبع: از باخت چین انگیزه بیشتری گرفتیم، دلیل بازی نکردن میرزایی فنی بود

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از فزونی قاطع برابر فیلیپین و صعود به المپیک 2020 توکیو، در این مورد اظهار کرد: با تفاضل خوبی فیلیپین را شکست دادیم. افتخار بزرگی به دست آوردیم و المپیکی شدیم. این اتفاق بزرگ را به همه مردم ایران تبریک می گویم.

او ادامه داد: با تیم خوبی بازی کردیم اما لازم بود اختلاف امتیاز را به حدی برسانیم که در صورت باخت چین سهمیه المپیک را بگیریم. از ابتدا توجه ما به بازی چین و نیجریه هم بود و وقتی فهمیدیم چین از حریف خود عقب تر است انگیزه بیشتری برای کسی موفقیت و پیروزی با اختلاف زیاد گرفتیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره شیوه جدید برگزاری بازی های جام جهانی گفت: شیوه جدید برگزاری مسابقات فیبا کیفیت رقابت ها بالاتر برده و فرصتی به تیم ها می دهد تا کار خود را ادامه دهند. خدا با ما بود و 2 پیروزی کسب کردیم.

او در خصوص دلیل بازی ندادن به میثم میرزایی در طول پنج بازی جام جهانی، گفت: این موضوع فقط فنی بود و مساله دیگری وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 363

به "شاهین طبع: از باخت چین انگیزه بیشتری گرفتیم، دلیل بازی نکردن میرزایی فنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: از باخت چین انگیزه بیشتری گرفتیم، دلیل بازی نکردن میرزایی فنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید